Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Lakossági követeléskezelési szakértő


  • A hirdetés 320 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A Kockázatkezelési Divízió Lakossági és Kisvállalati Hitelkockázat-kezelés területére keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.

Lakossági követeléskezelési szakértő

Főbb feladatok

  • A lakossági ügyfélkör behajtási (nem felmondott) szakaszához tartozó ügyfelek behajtási feladatainak újradefiniálása, aktuális folyamatokra proaktív javaslatok megfogalmazása
  • A nem felmondott hitelekre alkalmazott eszközrendszer, írásbeli és szóbeli kommunikáció hatékonyságának a növelése
  • Lakossági átstrukturálási folyamatokban való aktív részvétel, folyamatok teljeskörű koordinálása, hatékonyság növelése, tevékenységek végrehajtásának nyomon követése
  • A behajtási eredmények, hatékonyság mérése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Telefonos kommunikáció (ki- és bejövő hívások) minőségének ellenőrzése, a területen dolgozó kollégák szakmai támogatása, esetleges panaszok megoldása a társterületekkel közösen
  • A terület tevékenységével összefüggő riportok definiálása, fejlesztése, kiértékelése
  • Javaslattétel a terület hatékonyságának növelésére, az implementáció koordinálása
  • Helyi és csoportszintű behajtáshoz kapcsolódó projektekben való aktív részvétel
  • Belső informatikai rendszer fejlesztésének kezdeményezése, specifikálása és tesztelése
  • Szabályzatok, működési leírások készítése, véleményezése
  • Folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés kapcsolódó társterületekkel

Elvárások

  • gazdasági felsőfokú végzettség
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • min. 2 éves, lakossági behajtás területén szerzett, a fenti feladatok tekintetében releváns tapasztalat
  • telefonos ügyfélkezelésben, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
  • strukturált gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • önálló munkavégzésre képesség
  • kiváló kommunikációs készség magyarul és angolul
  • teljesítményorientáltság, nagy terhelhetőség
  • jó problémamegoldó, szervező készség
  • proaktív, dinamikus munkavégzés
  • gyors helyzetfelismerő, elemző készség
  • felelősségtudat, felelősségvállalás
  • határozott fellépés
  • belső motiváltság, lojalitás
  • koordinációs vezetői szerep vállalása (ad- hoc)

Előnyt jelent

  • Programozási ismeretek

Amit kínálunk

  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Pega fejlesztő

Randstad Hungary Kft.

We are looking for software developers for our ...
Budapest


HR gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Az Avis Budget Group a világ piacvezető autóköl...
Budapest


Műszaki szaktanácsadó - INTS/14/61

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Nemzetközi gyártó és kereskedelmi partnerünkhöz...
Pest