Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Lakossági követeléskezelési szakértő


  • A hirdetés 255 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A Kockázatkezelési Divízió Lakossági és Kisvállalati Hitelkockázat-kezelés területére keresünk munkatársat az alábbi pozícióba.

Lakossági követeléskezelési szakértő

Főbb feladatok

  • A lakossági ügyfélkör behajtási (nem felmondott) szakaszához tartozó ügyfelek behajtási feladatainak újradefiniálása, aktuális folyamatokra proaktív javaslatok megfogalmazása
  • A nem felmondott hitelekre alkalmazott eszközrendszer, írásbeli és szóbeli kommunikáció hatékonyságának a növelése
  • Lakossági átstrukturálási folyamatokban való aktív részvétel, folyamatok teljeskörű koordinálása, hatékonyság növelése, tevékenységek végrehajtásának nyomon követése
  • A behajtási eredmények, hatékonyság mérése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Telefonos kommunikáció (ki- és bejövő hívások) minőségének ellenőrzése, a területen dolgozó kollégák szakmai támogatása, esetleges panaszok megoldása a társterületekkel közösen
  • A terület tevékenységével összefüggő riportok definiálása, fejlesztése, kiértékelése
  • Javaslattétel a terület hatékonyságának növelésére, az implementáció koordinálása
  • Helyi és csoportszintű behajtáshoz kapcsolódó projektekben való aktív részvétel
  • Belső informatikai rendszer fejlesztésének kezdeményezése, specifikálása és tesztelése
  • Szabályzatok, működési leírások készítése, véleményezése
  • Folyamatos kapcsolattartás és egyeztetés kapcsolódó társterületekkel

Elvárások

  • gazdasági felsőfokú végzettség
  • tárgyalási szintű angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • min. 2 éves, lakossági behajtás területén szerzett, a fenti feladatok tekintetében releváns tapasztalat
  • telefonos ügyfélkezelésben, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
  • strukturált gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • önálló munkavégzésre képesség
  • kiváló kommunikációs készség magyarul és angolul
  • teljesítményorientáltság, nagy terhelhetőség
  • jó problémamegoldó, szervező készség
  • proaktív, dinamikus munkavégzés
  • gyors helyzetfelismerő, elemző készség
  • felelősségtudat, felelősségvállalás
  • határozott fellépés
  • belső motiváltság, lojalitás
  • koordinációs vezetői szerep vállalása (ad- hoc)

Előnyt jelent

  • Programozási ismeretek

Amit kínálunk

  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Budapest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center csoportvezető - Budapest (Referenciaszám: KJ-1849)

Man at Work Kft.

Elvárások: Felsőfokú végzettség (pénzügyi vagy...
Budapest, Budapest XIII. kerülete, 1139 Magy...


Senior TAX Assistant

Randstad Hungary Kft.

Do you have the talent in social insurance and ...
Budapest


Személybiztosítási termékfejlesztő

Human Centrum Kft.

A hazai biztosítási szektor egyik vezető szerep...
Budapest