Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Közép-európai riportálási asszisztens

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.11.26.
Jelentkezési határidő: 2016.11.30.
Hirdetés azonosító: 1080165

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Közép-európai riportálási asszisztens
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: A brit központú Tesco Írországtól Thaiföldig 10 országban van jelen.
A Tesco 1995 óta működik Magyarországon. Székhelye és a központi iroda Budaörsön található. Magyarországon több mint 200 boltot üzemeltet, amellyel az ország legnagyobb kiskereskedelmi láncát építette ki.
Budaörsi központi irodánkban több mint 800 munkatársunk dolgozik, 2015 júniusától One Europe néven a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szoros együttműködésben dolgozunk azért, hogy vásárlóink számára a legjobbat nyújthassuk.
Bevezetés: Új kollégát keresünk Közép-európai riportálási asszisztens pozícióra ellátási lánc területre.
Feladatok: - Napi, heti és havi szintű operatív és vezetői riportok készítése az ellátási lánc teljesítményének értékelése, átfogó támogatása érdekében
- Adatszolgáltatási kérések teljesítése
- Az ellátási lánc csapatainak, a vezetők és döntéshozók szakmai támogatása a Microstrategy-ből kinyert adatok felhasználásával
- Riportok migrálása a Microstrategy rendszerben
- A riportálási csoportvezető munkájának napi szintű támogatása
Amit nyújtunk: Munkatársaink visszajelzései alapján:
- Jó csapatszellem, elkötelezett, kitartó és lelkesítő munkatársakkal dolgozhatsz együtt
- Nemzetközi csapat, a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szorosan együtt dolgozunk
- Betanítás, képzések és tréningek, vagyis folyamatosan tanulhatsz, fejlesztheted magad
- Rugalmas munkavégzési lehetőség, a központi irodai pozíciók legtöbbjénél támogatjuk, hogy akár otthonról is dolgozhass heti 1-2 alkalommal
- Dolgozói autóbuszok a Boráros térről és a Déli pályaudvartól, amellyel 15-25 perc alatt kijuthatsz Budaörsi központunkba
- Kollégáink előnyként értékelték még a könnyű parkolási lehetőséget, az étkező helyiséget és kávézót a cégen belül, valamint, hogy gyakoriak a céges rendezvények
Amit kérünk: - Legalább középfokú végzettség
- Legalább 3 év ellátási lánc területen szerzett munkatapasztalat
- Magas szintű MS Office ismeret (Excel: Pivot, függvények, Word, PowerPoint, Access)
- Riportálási eszközök ismerete
Előnyként értékeljük, ha: - Angol nyelvtudás szóban és írásban
- Erős elemzői készség
- Részletekre való odafigyelés
- Erős problémamegoldó készség
- Jó szervező-és problémamegoldó készség
- Teljesítménymérési riportok ismerete
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Angol nyelvtudás szóban és írásban
- Erős elemzői készség
- Részletekre való odafigyelés
- Erős problémamegoldó készség
- Jó szervező-és problémamegoldó készség
- Teljesítménymérési riportok ismerete
Jelentkezés határideje: 2016.11.29.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
CZECH SPEAKING CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...
Budapest


Service Desk Analyst (Fluent German and English) (PE-7327)

JOBSgarden

Our multinational client is a leader in its sec...
Budapest


Informatikus support / Szerviz-technikus

Traco Zrt.

Traco Zrt. Magas szintű Windows ismeretekkel és...
Budapest