Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kontrolling szakértő III.


  • A hirdetés 1229 napja lejárt

A MÁV-START Zrt. integrált vasúti szolgáltatást végző vállalat. Tevékenységi körébe tartozik a vasúti személyszállítás biztosítása, a vasúti vontatójármű üzemeltetés és vontatás, valamint a vasúti vontató és vontatott járművek javítása, karbantartása.

Célunk, hogy folyamatosan bővülő szolgáltatásaink színvonalát emeljük, így teremtve értéket utasainknak, dolgozóinknak és tulajdonosainknak.

A MÁV-START Zrt. munkatársat keres

Kontrolling szakértő III.

pozícióba

 

Főbb feladatok:

  • Beszámolót készít a magyar állam és a MÁV-START Zrt. között létrejött közszolgáltatási szerződésnek megfelelően, megállapítja az állami költségtérítéssel kapcsolatos összegeket,
  • Aktualizálja és működteti az önköltségszámítás rendszereit,
  • Elkészíti a fedezet számításokat szolgáltatásonként és cégenként,
  • Folyamatosan figyeli az elkülönítendő tevékenységek bevétel és költségadatait, prognózisokat készít,
  • Kezdeményezi az elkülönítési szabályzat szükségszerű módosításait, együttműködik a számviteli szervezettel,
  • Javaslatokat készít a társasági szintű tervezési, beszámolási, belső teljesítményértékelési és előrejelzési rendszer fejlesztéséhez,
  • Javaslatokat készít a társaság működésének elemzésére, értékelésére és hatékonyságának javítására,
  • Elkészíti a döntés előkészítő anyagokat, prezentációkat a felső vezetés részére,
  • Felügyeli és folyamatosan fejleszti a költségfigyelés és a kulcs teljesítmény-mutatók rendszerét,
  • Részt vesz a MÁV-Csoport projektjeiben.

Követelmények:

  • diplomával igazolt szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség;
  • minimum 5 év kontrolling vagy számviteli területen szerzett szakmai gyakorlat;
  • irodai számítástechnikai alkalmazások felhasználói szintű ismerete;

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • munkakört érintő jogszabályok, előírások ismerete;
  • gazdasági eljárások, számítások ismerete;
  • professzionális excel ismeret;
  • önálló és precíz munkavégzésre való képesség, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség;
  • csoportmunkára való alkalmasság, üzleti szemléletű gondolkodásmód, proaktivitás

Jelentkezési határidő: 2014. június 03.

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezés szakmai önéletrajz, motivációs levél megküldésével és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen lehetséges.

Bővebb felvilágosítást ad:

Rizán Nikolett 1/511-7116

Várjuk jelentkezését!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Műszaki vezető

Trenkwalder Kft

Műszaki vezető kollégát keresünk magyar tulajdo...
Budapest


Trader

Trenkwalder Kft

Villamosenergia kereskedő munkakörbe keresünk ú...
Budapest


Cash Collection Manager

Trenkwalder Kft

Our SSC partner is looking for new colleague fo...
Budapest