Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kontrolling szakértő III.


  • A hirdetés 1026 napja lejárt

A MÁV-START Zrt. integrált vasúti szolgáltatást végző vállalat. Tevékenységi körébe tartozik a vasúti személyszállítás biztosítása, a vasúti vontatójármű üzemeltetés és vontatás, valamint a vasúti vontató és vontatott járművek javítása, karbantartása.

Célunk, hogy folyamatosan bővülő szolgáltatásaink színvonalát emeljük, így teremtve értéket utasainknak, dolgozóinknak és tulajdonosainknak.

A MÁV-START Zrt. munkatársat keres

Kontrolling szakértő III.

pozícióba

 

Főbb feladatok:

  • Beszámolót készít a magyar állam és a MÁV-START Zrt. között létrejött közszolgáltatási szerződésnek megfelelően, megállapítja az állami költségtérítéssel kapcsolatos összegeket,
  • Aktualizálja és működteti az önköltségszámítás rendszereit,
  • Elkészíti a fedezet számításokat szolgáltatásonként és cégenként,
  • Folyamatosan figyeli az elkülönítendő tevékenységek bevétel és költségadatait, prognózisokat készít,
  • Kezdeményezi az elkülönítési szabályzat szükségszerű módosításait, együttműködik a számviteli szervezettel,
  • Javaslatokat készít a társasági szintű tervezési, beszámolási, belső teljesítményértékelési és előrejelzési rendszer fejlesztéséhez,
  • Javaslatokat készít a társaság működésének elemzésére, értékelésére és hatékonyságának javítására,
  • Elkészíti a döntés előkészítő anyagokat, prezentációkat a felső vezetés részére,
  • Felügyeli és folyamatosan fejleszti a költségfigyelés és a kulcs teljesítmény-mutatók rendszerét,
  • Részt vesz a MÁV-Csoport projektjeiben.

Követelmények:

  • diplomával igazolt szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettség;
  • minimum 5 év kontrolling vagy számviteli területen szerzett szakmai gyakorlat;
  • irodai számítástechnikai alkalmazások felhasználói szintű ismerete;

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • munkakört érintő jogszabályok, előírások ismerete;
  • gazdasági eljárások, számítások ismerete;
  • professzionális excel ismeret;
  • önálló és precíz munkavégzésre való képesség, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség;
  • csoportmunkára való alkalmasság, üzleti szemléletű gondolkodásmód, proaktivitás

Jelentkezési határidő: 2014. június 03.

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezés szakmai önéletrajz, motivációs levél megküldésével és fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címen lehetséges.

Bővebb felvilágosítást ad:

Rizán Nikolett 1/511-7116

Várjuk jelentkezését!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
VAT Accountant

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


VAT Accountant (French Speaker)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


Business Support Operations Specialist (Fluent Portuguese)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest