Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kiskereskedelmi rendszeradminisztrátor

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.08.27.
Hirdetés azonosító: 971019
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.
 
Ezúttal nemzetközi olaj-és gázipari társaság  részére keresünk kereskedelmi rendszeradminisztrátor munakörbe munkatársat budapesti munkahelyre az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

Responsibilities:
 
Product listing
  • Support the NOB business with proper master data in SAP P0R and in the ECR system. Testing the result of listing and secure proper ZAST for all connected FS.
  • Support the category management after new product listing. Support the SPAR Express store with separated listing and ECR process. Sets up and maintain the daily sales price / purchasing price and control it in the ECR system. 
  • Set all promotion in SAP P0R and test it before lunch. Keep daily cooperation with Global Solution in case of any issue and ensure the correct operation.
  • Participating in the development process
  • Reporting the errors popped up during the daily operations
  • Creating Change requests, reports
  • Creating and archiving documentations of several promotions 
  • Managing process optimization
Monitoring the main SAP P0R and ECR related functions and solve the daily issues incorporation with Global Solution
  • Checking new promotions, functions in test environment
  • Monitoring article master data: pricelist, assortment, marging of sold product, purchasing price, article enlist/exclude etc
  • Setup Supershop promotions and test before lunch it
  • Checking the batch files generated from SAP P0R and ECR
Replying to authorities, partners or other departments regarding claims or technical problems
 
Providing consultations for the business departments about the SPA P0R and ECR system

Elvárások:

  • Fluent in spoken and written Hungarian
  • Language skills: business English - fluent in writing and speaking
  • Computer literacy: MS Office, Internet, Outlook, SAP, Business Objects.
  • Flexibility, Assertiveness, self-activity and reliability
  • Good analytical and mathematical skills
  • Good communication and negotiation skills (needed in case of communication with filling stations renters and with our suppliers)
  • Experience of purchase and sales procedure in retail

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség
  • Folyamatos szakmai képzések

Jelentkezését a Link megjelenítése oldalán történő regisztrációt követően várjuk. Kérjük, hogy kiemelt figyelmet fordítson önéletrajza feltöltésére, és fizetési igénye megjelölésére.

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Gépkezelő

Trenkwalder Kft

Piacvezető nemzetközi autóipari nagyvállalat kí...
Jász-Nagykun-Szolnok


Targoncavezető

Trenkwalder Kft

Lepsényi partnercégünkhöz keresünk hosszú távra...
Fejér


Gépkocsi vezető

Trenkwalder Kft

Élelmiszeripari  partnercégünk számára keresünk...
Szabolcs-Szatmár-Bereg