Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Érettségi és megfelelő szakirányú tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai és a Contact Centert érintő alkalmazások ismerete
  • Alapfokú számlázási rendszerismeret
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Teljesítményorientált gondolkodásmód
  • Fejlett problémamegoldó képesség (logikus, elemző megközelítés)
  • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt (logikus és világos érvelés, hatékony passzív figyelési képesség)
  • Újító szemlélet, nyitottság a szakmai kihívásokra
  • Megbízhatóság szabályok és határidők betartása terén, saját felelősségi körének ellátására
  • Alapos termék és szolgáltatás ismeret
  • Rugalmasság, proaktivitás, csapatszellem
  • Jól kezeli és megfelelő nyitottsággal alkalmazkodik a változásokhoz
  • Önálló munkavégzés, saját hatáskör keretein belül
  • Stressz- és konfliktus helyzetek kezelésének képessége

Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Ügyfélszolgálati restancia feladatok feldolgozása, ügyfél-tájékoztatás.
  • Kivizsgálásra továbbított egyéb panasz ügyek teljes körű kezelése, szükség esetén társosztályokkal való egyeztetése, önálló döntéshozatal az ügy kimenetét illetően, ügyfél tájékoztatás.
  • Levélben, faxon, webformon, e-mailen érkező ügyfél megkeresések írásos vagy telefonos megválaszolása.
  • Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézés (bejövő - kimenő hívások kezelése).
  • Hatékony kommunikáció egyénekkel/csoportokkal az ügyfélszolgálat osztályain belül és kívül, biztosítva ezáltal az ügyfelek kéréseinek pontos és magas színvonalú kielégítését.
  • Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése.
  • A napi munka során felmerülő, folyamatokkal, cégpolitikákkal és eljárásokkal kapcsolatos problémák felszínre hozatala, ötletek nyújtása azok megoldására a hatékonyság növelése érdekében.
  • Problémák továbbítása az ismert folyamatok szerint.
  • A teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben való aktív részvétel.
  • A csoportvezető által elvárt feladatok teljesítése a határidők pontos betartásával, meghatározott minőségi és mennyiségi követelményeknek való megfelelés minden hónapban.
  • Keresztértékesítési feladatok ellátása.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás előny

Állás adatai:

Állás azonosító:1823
Pozíció pontos megnevezés:Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző
Munkavégzés helye:Budapest
Szakterület:Telefonos ügyfélszolgálat – Call Center
Szerződés típusa:Határozatlan idejű
Napi munkaidő:Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő:2017.08.31.

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet
tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
Kereskedelmi és ügyfélszolgálati ügyintéző

LA Pénztárgép Kft

LA PÉNZTÁRGÉP KFT. Az LA Pénztárgép Kft pénztár...
XIII. kerület, Budapest, Pest


Ügyintéző

Lincos Kft

A Lincos Kft., garázsipari szerszámokkal és ber...
Debrecen, Hajdú-Bihar


Ügyfélszolgálati ügyintéző (Dunakeszi)

Autonet Import Magyarország Kft

Az Autonet magyarországi leányvállalata új munk...
Dunakeszi, Budapest, Pest