Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző

Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Érettségi és megfelelő szakirányú tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai és a Contact Centert érintő alkalmazások ismerete
  • Alapfokú számlázási rendszerismeret
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód
  • Teljesítményorientált gondolkodásmód
  • Fejlett problémamegoldó képesség (logikus, elemző megközelítés)
  • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt (logikus és világos érvelés, hatékony passzív figyelési képesség)
  • Újító szemlélet, nyitottság a szakmai kihívásokra
  • Megbízhatóság szabályok és határidők betartása terén, saját felelősségi körének ellátására
  • Alapos termék és szolgáltatás ismeret
  • Rugalmasság, proaktivitás, csapatszellem
  • Jól kezeli és megfelelő nyitottsággal alkalmazkodik a változásokhoz
  • Önálló munkavégzés, saját hatáskör keretein belül
  • Stressz- és konfliktus helyzetek kezelésének képessége

Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Ügyfélszolgálati restancia feladatok feldolgozása, ügyfél-tájékoztatás.
  • Kivizsgálásra továbbított egyéb panasz ügyek teljes körű kezelése, szükség esetén társosztályokkal való egyeztetése, önálló döntéshozatal az ügy kimenetét illetően, ügyfél tájékoztatás.
  • Levélben, faxon, webformon, e-mailen érkező ügyfél megkeresések írásos vagy telefonos megválaszolása.
  • Telefonos ügyfélszolgálati ügyintézés (bejövő - kimenő hívások kezelése).
  • Hatékony kommunikáció egyénekkel/csoportokkal az ügyfélszolgálat osztályain belül és kívül, biztosítva ezáltal az ügyfelek kéréseinek pontos és magas színvonalú kielégítését.
  • Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése.
  • A napi munka során felmerülő, folyamatokkal, cégpolitikákkal és eljárásokkal kapcsolatos problémák felszínre hozatala, ötletek nyújtása azok megoldására a hatékonyság növelése érdekében.
  • Problémák továbbítása az ismert folyamatok szerint.
  • A teljesítmény és az ügyfél elégedettségi szintjének növelésére irányuló tevékenységekben való aktív részvétel.
  • A csoportvezető által elvárt feladatok teljesítése a határidők pontos betartásával, meghatározott minőségi és mennyiségi követelményeknek való megfelelés minden hónapban.
  • Keresztértékesítési feladatok ellátása.

Munkakör betöltése során előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás előny

Állás adatai:

Állás azonosító:1823
Pozíció pontos megnevezés:Kiemelt ügyfélszolgálati ügyintéző
Munkavégzés helye:Budapest
Szakterület:Telefonos ügyfélszolgálat – Call Center
Szerződés típusa:Határozatlan idejű
Napi munkaidő:Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő:2017.08.31.

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet
tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
Kiemelt pénzügyi munkatárs

Prohuman

Keszthelyi Partnercégünk részére keresünk kieme...
Zala


Ügyfélszolgálati munkatárs

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Készen állsz arra, hogy karriert építs? Győri c...
Győr


Autóalkatrész értékesítő / ügyfélszolgálati ügyintéző (Szombathely)

Autonet Import Magyarország Kft

Az Autonet magyarországi leányvállalata új munk...
Szombathely, Vas