Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Kiemelt ügyfélmenedzser (Cafeteria)

Feladatok:


Az OTP Bank pályázatot hirdet

Kiemelt ügyfélmenedzseri (Cafeteria)

 feladatok ellátására


Fő feladatok:

  • Közép és nagyvállalati HR vezetőkkel való kapcsolattartás az OTP Csoport béren kívüli juttatási termékpalettának elemeivel összefüggésben (Egészség és Önkéntes Nyugdíjpénztár, Széchenyi Pihenő kártya, Cafeteria kártya, ADLAK szolgáltatás)
  • Értékesítés új és meglévő ügyfeleknek
  • Értékesítés-támogatás fiókvezetőknek, kereskedelmi banki tanácsadóknak
  • Beléptetési folyamatok, szolgáltatás igénybevételekhez szükséges szerződéskötési folyamatok menedzselése, új termékek, szolgáltatások értékesítésének implementálása
  • Szerződések és szerződésmódosítások menedzselése
  • Adminisztrációs folyamatok menedzselése
  • Tanácsadás munkáltatók kapcsolattartóinak
  • Dolgozói tájékoztatók megtartása
  • Meglévő ügyfelek látogatása
  • Üzletági szoftverhasználati bemutatók tartása

 Elvárások:

  • szakirányú egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Cafeteria területén vállalati vagy szolgáltatói tapasztalat
  • Angol vagy német nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • minimum 2 éves értékesítés területén szerzett tapasztalat
  • Excel, Word, PPT magas fokú felhasználói ismerete
  • rendszer- és folyamatszemléletű munkavégzés
  • kitartó, magas színvonalú, önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • kezdeményezőkészség, innovativitás
  • pontosság, megbízhatóság
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség, együttműködő képesség,
  • nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására

Előny:

  • Értékesítés terén szerzett hosszabb idejű releváns tapasztalat

A munkavégzés helye: Budapest, Pest megye.

Jelentkezési határidő: 2015. május 4.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson az alábbi linkre!

Akit keresünk:


Kategória Értékesítés / Kereskedelem, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Digital Telesales Associate

Trenkwalder Kft

Nemzetközi piacon élen járó, elektronikai termé...
Budapest


FMEA moderátor

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Heves, Heves


Operátor

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnercégünk számára keresünk ...
Borsod-Abaúj-Zemplén