Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Kiemelt ügyfélmenedzser (Cafeteria)

Feladatok:


Az OTP Bank pályázatot hirdet

Kiemelt ügyfélmenedzseri (Cafeteria)

 feladatok ellátására


Fő feladatok:

  • Közép és nagyvállalati HR vezetőkkel való kapcsolattartás az OTP Csoport béren kívüli juttatási termékpalettának elemeivel összefüggésben (Egészség és Önkéntes Nyugdíjpénztár, Széchenyi Pihenő kártya, Cafeteria kártya, ADLAK szolgáltatás)
  • Értékesítés új és meglévő ügyfeleknek
  • Értékesítés-támogatás fiókvezetőknek, kereskedelmi banki tanácsadóknak
  • Beléptetési folyamatok, szolgáltatás igénybevételekhez szükséges szerződéskötési folyamatok menedzselése, új termékek, szolgáltatások értékesítésének implementálása
  • Szerződések és szerződésmódosítások menedzselése
  • Adminisztrációs folyamatok menedzselése
  • Tanácsadás munkáltatók kapcsolattartóinak
  • Dolgozói tájékoztatók megtartása
  • Meglévő ügyfelek látogatása
  • Üzletági szoftverhasználati bemutatók tartása

 Elvárások:

  • szakirányú egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Cafeteria területén vállalati vagy szolgáltatói tapasztalat
  • Angol vagy német nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • minimum 2 éves értékesítés területén szerzett tapasztalat
  • Excel, Word, PPT magas fokú felhasználói ismerete
  • rendszer- és folyamatszemléletű munkavégzés
  • kitartó, magas színvonalú, önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • kezdeményezőkészség, innovativitás
  • pontosság, megbízhatóság
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség, együttműködő képesség,
  • nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására

Előny:

  • Értékesítés terén szerzett hosszabb idejű releváns tapasztalat

A munkavégzés helye: Budapest, Pest megye.

Jelentkezési határidő: 2015. május 4.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson az alábbi linkre!

Akit keresünk:


Kategória Értékesítés / Kereskedelem, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktári csomagoló

Trenkwalder Kft

Logisztikai szolgáltatásokat végző partnercégün...
Budapest


Roncsolásmentes anyagvizsgáló

Human Centrum Kft.

A Humán Centrum Kft. működése alatt több ezer e...
Pest


Betanított alapanyag felrakó munkatárs: 1000 Ft kezdő órabértől

Trenkwalder Kft

Világhírű vállalat magyarországi gyáregységének...
Pest