Főbb feladatok
- A key account menedzser és a key account osztály támogatása adminisztratív oldalról
- A kiskereskedelmi láncok havi, éves elszámolásainak és számláinak kezelése
- A kiskereskedelmi láncok országos akcióinak rögzítése, árbeállítás kezelése
- Belistázások és szerződéskötések adminisztratív támogatása
- Kapcsolattartás a képviselőkkel, napi munkájuk támogatása információkkal
Munkakör betöltésének feltételei
- Minimum középfokú végzettség gazdasági/kereskedelmi területen
- Középfokú angol nyelvtudás
- Erős Excel, Word ismeret
- Alap PowerPoint ismeret
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- SAP ismeret
- Sensact/Ages ismeret
- Hasonló területen szerzett tapasztalat (kereskedelem)
- Gyors probléma megoldó képesség
- Precizitás
- Jó időgazdálkodás
- Logikus gondolkozás
Jelentkezés: a "Jelentkezés" gombra kattintva.