Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kereskedelmi asszisztens

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.09.24.
Hirdetés azonosító: 736211
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal budapesti partnercégünk részére keresünk kereskedelmi asszisztens pozíció munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

Telefonok kezelése:

  • Bejövő hívások fogadása
  • Üzenetek felvétele és továbbadása

Ajánlat/szerződés állományának kezelése:

  • Az Orders Received Excel tábla aktualizálása – havi rendszerességgel
  • Szerződések megvalósulási ütemének követése – status quo, várható cash flow
  • Segítkezés az ajánlati dokumentációk összeállításában
  • Weekly Sales excel tábla aktualizálása – heti rendszerességgel

Rendezvények szervezése:

  • Kisebb találkozók, kiállítások, ebédek-vacsorák, programok szervezése
  • Egyes esetekben program bonyolítása és hostess-kedés
  • Bemutató anyagok összeállítása

Számlázás:

  • Értékesített és leszállított áruk kiszámlázása a vevők felé
  • Áruk rendelése, szállítás lebonyolítása, nyomon követése
  • Egyeztetés a raktározási személyzettel illetve a számvitellel/könyveléssel
  • Egyeztetés a szállítókkal
  • Napi árfolyam rögzítése – naponta
  • INTRASTAT jelentéskészítése - havonta

Egyéb irodai feladatok ellátása:

  • Faxok küldése és fogadása/iktatása
  • Körlevelek készítése
  • Fénymásolás
  • Munkatársak tartózkodási helyének nyilvántartása
  • Munkatársak szabadságtervének és kivett szabadságuknak nyilvántartása
  • Munkatarsak fizetésértesítő, ebédjegy szétosztása
  • Havi gépkocsi elszámolások elkészítése
  • Aláírandó számlák/papírok előkészítése (a jogosultság vizsgálata, a projektszámok felvezetése, az aláírási sorrend betartatása)
  • Közbeszerzési papírok összeállítása
  • Bejövő postai küldemények ikatatása
  • Kimenő postai küldemények ügyintézése
  • Napi szalagcsere szerverben

 

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat
  • Angol nyelv középszintű ismerete (szóban, írásban, olvasásban egyaránt)
  • Szükséges IT ismeret: Windows 7, Word, Excel, Powerpoint, Outlook 2010

Egyéb elvárások:

  • Jó helyzetfelismerő képesség
  • Önálló munkavégzésre alkalmas, rendszerető személyiség
  • Együttműködő, csapattag, fiatalos, kreatív, dinamikus egyéniség
  • Jó munkabíró képesség

Előnyt jelent:

  • B kategóriás jogosítvány
  • SCALA vagy egyéb Vállalati Informatikai Rendszer ismerete

Jelentkezés:

Jelentkezését fényképes önéletrajzzal, a regisztrációt követően a következő e-mail címen várjuk: Link megjelenítése

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Csomagoló-raktáros

Trenkwalder Kft

Villamosipari termékeket gyártó partnerünk szám...
Bács-Kiskun


Betanított munka

Trenkwalder Kft

 Szolnoki fém-ipari vállalat megbízható munkahe...
Jász-Nagykun-Szolnok


Folyamatfejlesztő

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A termelés hatékonyságát előseg...
Bicske, Budaörs, Tatabánya