Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Kereskedelmi asszisztens

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2016.12.21.
Hirdetés azonosító: 736211
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal budapesti partnercégünk részére keresünk kereskedelmi asszisztens pozíció munkavállalót az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

Telefonok kezelése:

  • Bejövő hívások fogadása
  • Üzenetek felvétele és továbbadása

Ajánlat/szerződés állományának kezelése:

  • Az Orders Received Excel tábla aktualizálása – havi rendszerességgel
  • Szerződések megvalósulási ütemének követése – status quo, várható cash flow
  • Segítkezés az ajánlati dokumentációk összeállításában
  • Weekly Sales excel tábla aktualizálása – heti rendszerességgel

Rendezvények szervezése:

  • Kisebb találkozók, kiállítások, ebédek-vacsorák, programok szervezése
  • Egyes esetekben program bonyolítása és hostess-kedés
  • Bemutató anyagok összeállítása

Számlázás:

  • Értékesített és leszállított áruk kiszámlázása a vevők felé
  • Áruk rendelése, szállítás lebonyolítása, nyomon követése
  • Egyeztetés a raktározási személyzettel illetve a számvitellel/könyveléssel
  • Egyeztetés a szállítókkal
  • Napi árfolyam rögzítése – naponta
  • INTRASTAT jelentéskészítése - havonta

Egyéb irodai feladatok ellátása:

  • Faxok küldése és fogadása/iktatása
  • Körlevelek készítése
  • Fénymásolás
  • Munkatársak tartózkodási helyének nyilvántartása
  • Munkatársak szabadságtervének és kivett szabadságuknak nyilvántartása
  • Munkatarsak fizetésértesítő, ebédjegy szétosztása
  • Havi gépkocsi elszámolások elkészítése
  • Aláírandó számlák/papírok előkészítése (a jogosultság vizsgálata, a projektszámok felvezetése, az aláírási sorrend betartatása)
  • Közbeszerzési papírok összeállítása
  • Bejövő postai küldemények ikatatása
  • Kimenő postai küldemények ügyintézése
  • Napi szalagcsere szerverben

 

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat
  • Angol nyelv középszintű ismerete (szóban, írásban, olvasásban egyaránt)
  • Szükséges IT ismeret: Windows 7, Word, Excel, Powerpoint, Outlook 2010

Egyéb elvárások:

  • Jó helyzetfelismerő képesség
  • Önálló munkavégzésre alkalmas, rendszerető személyiség
  • Együttműködő, csapattag, fiatalos, kreatív, dinamikus egyéniség
  • Jó munkabíró képesség

Előnyt jelent:

  • B kategóriás jogosítvány
  • SCALA vagy egyéb Vállalati Informatikai Rendszer ismerete

Jelentkezés:

Jelentkezését fényképes önéletrajzzal, a regisztrációt követően a következő e-mail címen várjuk: Link megjelenítése

 

További információ, JELENTKEZÉS

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Executive Assistant

HAYS Hungary Kft.

Vezetői asszisztensi pozíció nyílt multinacioná...
Budapest


Dutch Speaking Customer Service Representative

HAYS Hungary Kft.

Our prestigious partner in Budapest have an exc...
Budapest


German Speaking Customer Service Representative

HAYS Hungary Kft.

Our prestigious partner in Budapest have an exc...
Budapest