Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Junior projektvezető

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

Junior projektvezető

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok

  • Az OTP bank által indított komplex, informatikai fejlesztéseket is tartalmazó projektek vezetése
  • Projektütemezés-menedzsment, a projekt céljainak eléréséhez szükséges feladatok, határidők, erőforrások tervezése és a projekt feladatok terv szerinti előrehaladásának irányítása, a projektütemterv aktualizálása
  • Hatókör és leszállítandók menedzsmentje
  • A projekt költség-keretek betartása, költések folyamatos nyomon követése, projekt megtérülés kalkuláció aktualizálása
  • A projektkockázatok feltárása, kezelésükre javaslatok készítése
  • Teljes körű stakeholder management
  • Projekt kommunikáció biztosítása, információáramlás szabályozása
  • Rendszeres riportok elkészítése
  • Döntés-előkészítő anyagok összeállítása
  • A projekt dokumentáció elkészítése
  • Szoros együttműködés a megrendelő területtel
  • Megbeszélések, tárgyalások szervezése, levezetése
  • Szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel.
  • Változáskezelés

Elvárások

  • Szakmai tapasztalat banki informatikai projektek vezetésében, minimum 2 éves
  • Felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai szakirányú végzettség
  • Irányítási és vezetői készségek
  • Meggyőzési és önérvényesítési készség
  • Tárgyalási- és konzultációs készség
  • Jó szervező készség, rendszerszemlélet
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való együttműködés képessége
  • Eredményorientáltság, proaktivitás
  • Logikus és strukturált gondolkodás
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és prezentációs készség
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
  • Felelősségteljes, céltudatos, beállítottság, stressz tűrő képesség
  • Gyakorlott szintű Microsoft Office és Microsoft Project használat

Előny a kiválasztási folyamatban

  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Agilis projekt vezetésében szerzett tapasztalat
  • PPM rendszer használata

Jelentkezési határidő: 2016. június 5.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a Jelentkezés gombra!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves