Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Italian speaking HR Administrator

Régió: Budapest

HAYS Hungary Kft.
Hozzáadva: 2015.11.29.
Jelentkezési határidő: 2015.12.08.
Hirdetés azonosító: 966125
lejárt

 

 
 
Italian speaking HR Administrator
An Italian speaking HR Administrator role is open at multinational client operating a European Business Support Center in Budapest. To their new HR Administrator the company offers an excellent international working environment, and the opportunity to build up your carrier at a worldwide known company.

As an HR Administrator your tasks will include preparing employment contracts, supporting the employee entry and exit procedures, maintaining employee records and personal files, including the maintenance of HR database and providing customer service to all employees regarding payroll, labour administration, personal taxation and social security matters.

You are the ideal candidate for this HR Administrator position if you have minimum 1 year of work experience gained at a Shared Service Center in a Customer Service Representative/HR administration/or any administrative type of role and speak English and Italian fluently.


If you think this opportunity is for you, then don’t hesitate to apply for the position by sending your English CV to Magdolna Laczkó at E-mail cím megjelenítése
 

Egyéb hasonló állások Önnek
IT Researcher

Work Force Kft.

IT ResearcherFolyamatosan bővülő csapatunk új t...
Magyarország


Munkaügyi kapcsolatok specialista

Work Force Kft.

Szeretne csatlakozni a világ egyik vezető gumia...
Magyarország


HR GENERALISTA (Munkaügyi területre)

IMPC Personnel Hungária Kft.

Komárom-Esztergom megyei, neves multinacion...
Magyarország