x

Kedves Álláskereső,

Amennyiben jelentkezni kíván az álláshirdetésre, arra a hirdető cég karrier oldalán van lehetősége.

Mielőtt azonban továbblépne, kérjük, adja meg email címét, hogy ne maradjon le a hasonló állásajánlatokról.

A Tovább a jelentkezéshez gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF-et, és hozzájárul ahhoz, hogy a

www.cvonline.hu állásajánlatokat és álláskereséssel kapcsolatos információkat küldjön Önnek.

Az állásra a „Tovább a jelentkezéshez” gomb megnyomásával tud jelentkezni úgy, hogy a hirdető cég oldalán

minden szükséges információt megad, és a jelentkezését a leírtaknak megfelelően hajtja végre.

         
www.cvonline.hu

Az álláshirdetés lejárt.

Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Italian and French speaker IT Helpdesk Agent

Tata Consultancy Services Ltd. Magyarországi Fióktelepe (TCS)-Italian and French speaker IT Helpdesk Agent
Hozzáadva 2012.03.14.
Hirdetés azonosító: 366363
lejárt


TATA CONSULTANCY SERVICES IN HUNGARY

TATA Consultancy Services (TCS), part of India’s prestigious Tata Group offers a wide range of IT services, outsourcing and business solutions. There are over 800 employees at TCS Hungary with an ambitious growth plan for the coming years.  



To our Budapest office we are currently looking for a:

Italian and French speaker IT Helpdesk Agent

 

Service Desk Agents will be providing multilingual infrastructure and application support for an international customer.
This is a technical role where the candidate would provide Level 1 End User IT support, instruct users on usage of software, announce urgent/important information from IT group, receive and assign software, hardware and network requests to the appropriate IT team.


Responsibilities:


•    Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes
•    Provide technical assistance to user via phone or email
•    Follow up on existing tickets and escalate unresolved cases to relevant support groups
•    Learn and implement new technologies, tools, processes and policies
•    Document new technical solutions in knowledge base
•    Document and share best practices and with other colleagues


Requirements:


•    Fluent English and Italian and French language knowledge
•    Degree: BSC
•    Good knowledge of Windows XP, Microsoft Office and Internet Explorer
•    Good phone etiquettes and customer service soft skills
•    Capability to understand IT environment, basic knowledge about networks, TCP/IP, PC Configuration, Email systems
•    Process a sense of urgency.
•    Flexibility and capacity to grow with the business.


Advantages:


•    Multinational working experience
•    Excellent learning skills and high level of flexibility
•    .NET, Java based application service desk support

We offer:


•    Competitive salary and compensation package
•    Continuous learning and development (ITIL Certification, Domain specific and  
•    career development programs, Six Sigma Certification, Specialization on specific IT fields)
•    The chance to work in a young, dynamic and rapidly expanding organization
•    International work environment


If you would like to apply for this job, please send us your English CV to the email address below.

Munkavégzés helye:
Budapest
Kategória
Szolgáltatás / Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat, IT / Informatika
Munkaidő tipusa
Teljes munkaidő
Régió
Budapest
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése