Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT szolgáltatásmenedzsment manager (p/fsz)

Feladatok:


Az OTP Bank Nyrt.

IT szolgáltatásmenedzsment manager (p/fsz)

munkakör betöltésére munkatársat keres


Az ideális jelölt banki környezetben, 2-4 év tapasztalattal rendelkezik IT szolgáltatásmenedzsment keretrendszer bevezetésében/működtetésében, nem ismeretlen számára az incidens menedzsment, probléma menedzsment és szolgáltatás katalógus menedzsment folyamatával kapcsolatos tevékenységek és mérőszámok. Ideális esetben részt vett IT szolgáltatásmenedzsment eszköz bevezetési projektben folyamatszervezőként, vagy projekt vezetőként.

Feladatok, kompetenciák és felelősség:

  • Alapvető ITIL folyamatok - incidens és probléma menedzsment, igénykezelés, szolgáltatási katalógus és SLA menedzsment - megtervezésében és bevezetésében való részvétel
  • A folyamatokra vonatkozó SLA-k, KPI-ok meghatározása
  • A meglévő folyamatok rendszeres javítása
  • Folyamatgazdai szerepkör betöltése

Követelmények:

  • Felsőfokú végzettség (műszaki, vagy gazdasági)
  • ITIL ismeret
  • Minimum 2 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • Angol nyelv középfokú ismerete
  • Banküzemi ismeretek
  • State-of-art - HPSM, HPSA, ServiceNow, Remedy, stb… - ITSM eszköz bevezetésében szerzett jártasság
  • A rendszer napi működésének támogatásában szerzett ismeret
  • Szolgáltatás menedzsment folyamatok kialakítása során Informatikai és Üzleti  területekkel való egyeztetésekben szerzett jártasság (OLA, SLA tárgyalások, megállapodások)

Készségek:

  • Szervezőkészség
  • Asszertív kommunikáció
  • Céltudatosság

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet.

Jelentkezési határidő: 2016. május 30.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a  Jelentkezés gombra!

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Pályamunkás (Rákoshegy)

Magyar Államvasutak Zrt.

MÁV Zrt.Pályamunkás HelységRákoshegy TerületPál...
Budapest, Pest


Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest