Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT szolgáltatás menedzser (bbm)

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

IT szolgáltatás menedzser (bbm)

munkakör betöltésére munkatársat keres

Az OTP Bank IT üzemeltetése a Bank számos belföldi és külföldi leányvállalata számára nyújt heterogén IT szolgáltatásokat. A szolgáltatás menedzser a számára kijelölt leányvállalatok komplex szolgáltatási igényeit fogadja, elemzi, megvalósításukat koordinálja. A leányvállalattal IT üzemeltetési szolgáltatási szerződést köt, felel az időszakos pénzügyi teljesítési és szolgáltatási szintekhez kapcsolódó elszámolások elvégzéséért.

Feladatok, kompetenciák és felelősség:

  • Kommunikáció a leányvállalattal illetve az IT Üzemeltetési Igazgatóság belső kollégáival, valamint a Bank többi releváns területével
  • A leányvállalat rendszeres vagy ad-hoc meglátogatása, tárgyalások lefolytatása (a külföldi leányvállalat székhelyén is szükség szerint)
  • Részvétel a szolgáltatások transzfer árának meghatározásában
  • Szerződéskötés a leányvállalattal
  • SLA riportok kialakítása és rendszeres elkészítése
  • Rendszeres beszámolás a rá bízott leányvállalatok folyamatban lévő ügyeiről

Készségek:

  • Kiváló tárgyalási készség
  • Precíz, hibátlan kommunikáció magyar és angol nyelven
  • Konfliktus és stressz tűrése
  • Szervezőkészség
  • Asszertív kommunikáció
  • Céltudatosság
  • Komplex, ismeretlen problémák megoldása

Elvárt tapasztalat:

  • Releváns szolgáltatás menedzser tapasztalat, nemzetközi környezetben
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás

Elvárt követelmények:

  • Angol nyelv – folyékony ismerete szóban és írásban (aktív felsőfok)
  • Minimum 2 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • Utazásra hajlandóság
  • ITIL ismeret
  • Banküzemi ismeretek

Előnyt jelent:

  • külföldön, angol nyelven végzett iskola/képzés
  • külföldön végzett munka

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével lehet.

Jelentkezési határidő: 2016. augusztus 30.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését jelentkezéshez kérjük kattintson a  Jelentkezés gombra!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség -
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Specialist (English )

Trenkwalder Kft

We are looking for a new colleague to the inter...
Budapest


Vevőszolgálati Csoportvezető - Budapest

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Pest, Budapest


Folyamat ellenőr

Trenkwalder Kft

Folyamat ellenőr pozícióba keresünk munkatársak...
Fejér