Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IT support, first lv (Call Center)


  • A hirdetés 746 napja lejárt

Multinacionális cég telephelyén történő munkavégzésre keresünk

IT support, first lv (Call Center)

munkatársat

Feladatai:

  • Felhasználóktól érkező hívások fogadása, első szintű segítségnyújtás a felhasználók számára, elsősorban magyar nyelven, ticketing rendszeren keresztül
  • Beérkezett feladatok elvégzése, illetve eszkalálása más csoport számára

Elvárásaink:

  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban (nyelvvizsga megléte nem feltétel, de a nyelvtudást teszteljük)
  • Minimum középfokú végzettség, + 1 éves releváns szakmai tapasztalat

Ismeretek:

  • Windows alapú rendszer first lv szupportja
  • Active directory, DNS, DHCP: alapismeretek
  • LAN, WLAN, VPN: alapismeretek
  • Windows 7-es kliensek, Office 2010: haladó ismeretek

Előnyt jelent:

  • Ticketing rendszer (ServiceNow), DSM, Kyocera\Kyocontroll, McAfee VE, McAfee HIPS, McAfee SafeBoot ismerete

A németországi központú nagyvállalati rendszerben végzett munkára az ideális jelölt precíz, csapatjátékos, agilis, követi a központi IT protokollt.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest