Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IT support, first lv (Call Center)


  • A hirdetés 627 napja lejárt

Multinacionális cég telephelyén történő munkavégzésre keresünk

IT support, first lv (Call Center)

munkatársat

Feladatai:

  • Felhasználóktól érkező hívások fogadása, első szintű segítségnyújtás a felhasználók számára, elsősorban magyar nyelven, ticketing rendszeren keresztül
  • Beérkezett feladatok elvégzése, illetve eszkalálása más csoport számára

Elvárásaink:

  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban (nyelvvizsga megléte nem feltétel, de a nyelvtudást teszteljük)
  • Minimum középfokú végzettség, + 1 éves releváns szakmai tapasztalat

Ismeretek:

  • Windows alapú rendszer first lv szupportja
  • Active directory, DNS, DHCP: alapismeretek
  • LAN, WLAN, VPN: alapismeretek
  • Windows 7-es kliensek, Office 2010: haladó ismeretek

Előnyt jelent:

  • Ticketing rendszer (ServiceNow), DSM, Kyocera\Kyocontroll, McAfee VE, McAfee HIPS, McAfee SafeBoot ismerete

A németországi központú nagyvállalati rendszerben végzett munkára az ideális jelölt precíz, csapatjátékos, agilis, követi a központi IT protokollt.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Project Coordinator (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Határidőben és jó minőségben tervezi meg és k...
Budapest


Security Management Specialista (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Schedule and perform automated vulnerability ...
Budapest


Junior Financial Controller

IT Services Hungary Kft.

Responsible for delivering normal Business Un...
Budapest