Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IT support, first lv (Call Center)


  • A hirdetés 804 napja lejárt

Multinacionális cég telephelyén történő munkavégzésre keresünk

IT support, first lv (Call Center)

munkatársat

Feladatai:

  • Felhasználóktól érkező hívások fogadása, első szintű segítségnyújtás a felhasználók számára, elsősorban magyar nyelven, ticketing rendszeren keresztül
  • Beérkezett feladatok elvégzése, illetve eszkalálása más csoport számára

Elvárásaink:

  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban (nyelvvizsga megléte nem feltétel, de a nyelvtudást teszteljük)
  • Minimum középfokú végzettség, + 1 éves releváns szakmai tapasztalat

Ismeretek:

  • Windows alapú rendszer first lv szupportja
  • Active directory, DNS, DHCP: alapismeretek
  • LAN, WLAN, VPN: alapismeretek
  • Windows 7-es kliensek, Office 2010: haladó ismeretek

Előnyt jelent:

  • Ticketing rendszer (ServiceNow), DSM, Kyocera\Kyocontroll, McAfee VE, McAfee HIPS, McAfee SafeBoot ismerete

A németországi központú nagyvállalati rendszerben végzett munkára az ideális jelölt precíz, csapatjátékos, agilis, követi a központi IT protokollt.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
IT / Informatika
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
German Speaking Junior HR Support Specialist

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Ensure timely...
Budapest


Gyakornok - Marketing -eLearning támogatása

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria képzésekkel foglalkozó szakter...
Győr


Gyakornok - Szerszámgyár minőségbiztosítás

AUDI HUNGARIA Zrt.

„Precizitás szenvedéllyel” hangzik el a győri A...
Győr