Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Service management expert

Feladatok:

 

OTP Bank is currently looking for an

 IT Service management expert

 

 Tasks

  • Develop and maintain an operational excellence framework, define improvement guidelines and best practices to ensure continuous improvement of the OTP Group IT operations / service delivery;
  • Define and continuously improve IT Operations / Service Delivery processes and corresponding roles & responsibilities;
  • Define measurement and controlling framework – SLAs, OLAs, KPIs, utilization, availability, financials, etc… – for the overall IT Operations / Service Delivery of OTP Group IT;
  • Define framework to collect and categorize relevant information – infrastructure components, communication elements, licensing, etc… – in regards of the IT services of OTP Group IT;
  • Define common Business Impact Analysis framework for services delivered by OTP Group IT;
  • Define common Disaster Recovery strategy for OTP Group IT operations;
  • Support the preparation / approval / testing of Business Continuity / Disaster Recovery plans in cooperation with the Operative Risk function for the different OTP Group IT services;
  • Evaluate the results and define relevant improvement guidelines and share best practices to drive IT Operations / Service Delivery excellence.

Requirements

  • 4-8 years of experience in the field of IT service delivery with hands-on experience in one or more of the above mentioned tasks and responsibilities;
  • ITIL v3 foundation certification;
  • Solid hands-on experience with MS Office tools;
  • Solid written and verbal English knowledge;
  • Relevant BA / BSc degree.

Advantages

  • Advanced ITIL knowledge / completed courses;
  • Banking industry relevant experience;
  • Experience in working in a multinational environment, preferably Central and Eastern Europe;
  • Solid language knowledge of one or more of the relevant Central and Eastern European languages;
  • Relevant MA / MSc degree.

Application deadline: 19th of January 2015.

If you are interested in the above position, please click on the Apply button.

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Network Designer

Trenkwalder Kft

 On behalf of our world-wide multinational Clie...
Budapest


Könyvvizsgáló

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Production planner

Work Force Kft.

Német anyavállalattal rendelkező autóipari gyár...
Veszprém, Veszprém