Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Service management / delivery expert

Feladatok:

OTP Bank is currently looking for an

IT Service management / delivery expert

 

Tasks:

  • Develop and maintain an operational excellence framework, define improvement guidelines and best practices to ensure continuous improvement of the OTP Group IT operations / service delivery;
  • Define measurement and controlling framework -SLAs, OLAs, KPIs, utilization, availability, financials, etc.- for the overall IT Operations / Service Delivery of OTP Group IT;
  • Define common Business Impact Analysis framework for services delivered by OTP Group IT;
  • Evaluate the results and define relevant improvement guidelines and share best practices to drive IT Operations / Service Delivery excellence.
  • Support the preparation / approval / testing of Business Continuity / Disaster Recovery plans in cooperation with the Operative Risk function for the different OTP Group IT services;
  • Define common Disaster Recovery strategy for OTP Group IT operations;
  • Define framework to collect and categorize relevant information - infrastructure components, communication elements, licensing, etc. - in regards of the IT services of OTP Group IT;
  • Define and continuously improve IT Operations / Service Delivery processes and corresponding roles & responsibilities;
  • Monitor, analyze and track SLA compliance across various towers and identify corrective steps appropriately
  • Review expectations from customer and manage service level
  • Establish solid relationship with key contacts, enhance and maintain client satisfaction using ITIL methodology

Requirements:

  • 5+ years of experience in the field of IT service delivery with hands-on experience in one or more of the above mentioned tasks and responsibilities;
  • ITIL v3 foundation certification;
  • Solid hands-on experience with MS Office tools;
  • Solid written and verbal English knowledge;
  • Relevant BA / BSc degree.

Advantages:

  • Service desk management experience
  • Advanced ITIL knowledge / completed courses;
  • Banking industry relevant experience;
  • Experience in working in a multinational environment, preferably Central and Eastern Europe;
  • Solid language knowledge of one or more of the relevant Central and Eastern European languages;
  • Relevant MA / MSc degree.

Application deadline: 9th  of June 2015.

If you are interested in the above position, please click here!

 

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gyakornok - Karosszériaüzem

AUDI HUNGARIA Zrt.

A karosszériaüzemben a legkorszerűbb technológi...
Győr


Raktáros

Trenkwalder Kft

Az Inter Cars Hungaria Kft Szigetszentmiklósi t...
Budapest


Üzemeltetési és karbantartási munkatárs

Trenkwalder Kft

Nemzetközi háttérrel rendelkező partnercégünkhö...
Budapest