Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Service management / delivery expert

Feladatok:

 

OTP Bank is currently looking for an

 

IT Service management / delivery expert

 

 

Tasks:

  • Develop and maintain an operational excellence framework, define improvement guidelines and best practices to ensure continuous improvement of the OTP Group IT operations / service delivery;
  • Define measurement and controlling framework -SLAs, OLAs, KPIs, utilization, availability, financials, etc.- for the overall IT Operations / Service Delivery of OTP Group IT;
  • Define common Business Impact Analysis framework for services delivered by OTP Group IT;
  • Evaluate the results and define relevant improvement guidelines and share best practices to drive IT Operations / Service Delivery excellence.
  • Support the preparation / approval / testing of Business Continuity / Disaster Recovery plans in cooperation with the Operative Risk function for the different OTP Group IT services;
  • Define common Disaster Recovery strategy for OTP Group IT operations;
  • Define framework to collect and categorize relevant information - infrastructure components, communication elements, licensing, etc. - in regards of the IT services of OTP Group IT;
  • Define and continuously improve IT Operations / Service Delivery processes and corresponding roles & responsibilities;
  • Monitor, analyze and track SLA compliance across various towers and identify corrective steps appropriately
  • Review expectations from customer and manage service level
  • Establish solid relationship with key contacts, enhance and maintain client satisfaction using ITIL methodology

Requirements:

  • 5+  years of experience in the field of IT service delivery with hands-on experience in one or more of the above mentioned tasks and responsibilities;
  • ITIL v3 foundation certification;
  • Solid hands-on experience with MS Office tools;
  • Solid written and verbal English knowledge;
  • Relevant BA / BSc degree.

Advantages:

  • Service desk management experience
  • Advanced ITIL knowledge / completed courses;
  • Banking industry relevant experience;
  • Experience in working in a multinational environment, preferably Central and Eastern Europe;
  • Solid language knowledge of one or more of the relevant Central and Eastern European languages;
  • Relevant MA / MSc degree.

Application deadline: 23rd  of March 2015.

If you are interested in the above position, please click to the "Jelentkezés" button!

 

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika
Régió Budapest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest