Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT rendszerszervező

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

IT rendszerszervező

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok:

  • a bank különböző területeiről érkező informatikai fejlesztési igények befogadása, a fejlesztési igény dokumentálása,
  • a fejlesztési igény rendszerérintettségének vizsgálata, a rendszerfolyamatok magas szintű tervezése, a felelősségi körbe tartozó rendszerek interface kapcsolatainak megtervezése, specifikációja,
  • együttműködés a felelősségi körbe tartozó rendszerek architektúra tervezésében,
  • a fejlesztések végrehajtása, illetve végrehajtásának nyomon követése,
  • a rendszerspecifikációk illesztése az IT architektúra követelményekhez;
  • a teszteléséhez és átvételéhez szükséges stratégia kidolgozása, környezet kialakítása (eszközök, programok, állományok);
  • fejlesztői és szervezői tesztelésének végrehajtása, felhasználói teszt támogatása,
  • verzióváltások kezdeményezése, előkészítése, dokumentálása, go live támogatási feladatok ellátása,
  • a hibajavítások menedzselése

Elvárások:

  • jó kommunikációs és - kapcsolatteremtő készség, határozott fellépés;
  • jó elemző-, és problémamegoldó készség, precizitás, önállóság;
  • rendszerszemléletű gondolkodás;
  • kommunikációképes angol nyelvtudás;
  • projektvezetési, szoftver fejlesztési és tesztelési módszertanok ismerete;
  • felsőfokú szakirányú végzettség

Előnyt jelent:

  • informatikus végzettség;
  • banki, pénzügyi területen szerzett tapasztalat;
  • alkalmazásfejlesztési területen szerzett tapasztalat;
  • agilis fejlesztési és tesztelési módszertan gyakorlati alkalmazásában szerzett tapasztalat;
  • Microsoft technológiák (.NET, ASP, SharePoint) ismerete;
  • Microsoft SQLServer adatbázis ismeretek (adatbázis tervezés, kezelés, lekérdezés);
  • WEB technológiák, JAVA technológia ismerete

Amit kínálunk:

  • szakmai fejlődés lehetősége,
  • felelősségteljes, önálló munkavégzés

Jelentkezési határidő: 2016. december 6.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson ide!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
IT Rendszerszervező

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest, Pest


IT Rendszerszervező

Interjob Személyzetfejlesztő Kft.

Nemet tulajdonosi hátterű pénzintézet csapatába...
Budapest, Pest


Rendszerszervező

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

A Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. munkatársat ...
Budapest, Pest