Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Operations Processes experts

Feladatok:

 

OTP Bank is looking for

 IT Operations Processes experts

 for its Budapest office

Tasks:

Measure and improve IT operations efficiency:

  • Define common "taxonomy" for IT Ops roles, responsibilities and processes;
  • Define common categorization of infrastructure components and communication elements,
  • Define and promote guidelines for SLA, Service standards and metrics;
  • Supporting local IT Ops processes improvement through ad-hoc support and best practice sharing;

Business Contingency:

  • Reviewing / approving Business Continuity plans with Operative Risk function;
  • Align subsidiary Disaster Recovery strategy, investigate potential synergies;
  • Ensure common Business Impact Analysis definitions;

IT Security infrastructure:

  • Monitor IT Security Administration of central infrastructure;
  • Assist Bank Security in IT Security improvements and measures;
  • Participate in IT Security Committee;

Requirements:

  • Master’s Degree in IT;
  • Minimum 5 years experience in IT operation management experience (banking IT a preference);
  • Relevant experience in

       -  service desk management, methodology and   control;

       -  contingency planning and IT security knowledge;

  • Fluent English language skills ( written and oral);
  • Attention to accuracy and detail;
  • Ability to work  independently and also in a team;
  • Problem solving attitude;
  • Multi-tasking  and prioritizing skills;
  • Customer focus, ability to build excellent relationships;

Advantage:

  • Deep ITIL understanding, certificates;


Deadline for application:  31. May 2014. If you are interested in the position, please send your English CV and motivation letter.

To apply for the position please click on the link below.

 

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Egyetemi végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

Randstad Hungary Kft.

Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
Budapest


2nd Line Cisco Network Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telec...
Budapest


Gépkezelő

Randstad Hungary Kft.

Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
Budapest