Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IT Helpdesk Project Manager


  • A hirdetés 824 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Overall in-charge of day-to-day activities for the projects
  • Provide regular status reports on budget recognition of projects
  • Assist in developing and implementing new techniques
  • Provide training in the operational techniques and activities
  • Escalation of identified unresolved issues to appropriate level on time
  • Ensure that projects are completed within budget constraints and as per agreed timelines
  • Participate in recruitment and selection of team members
  • Conduct regular team meetings
Requirements:
  • Minimum 2-3 years experience in leading IT Service Desk projects
  • Fluent English knowledge
  • Ability to communicate effectively with the client to identify needs and evaluate alternative business solutions
  • Capability to lead by motivation and example
  • Attention to detail
  • Good negotiating and influencing skills
Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Quantitative model auditor

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest


SD Manager

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek!   Autóipari termékek...
Veszprém, Veszprém, Tatabánya, Győr