Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Folyamatszervezési szakértő

Feladatok:


Az OTP Bank Nyrt.

 IT Folyamatszervezési szakértő

 munkakör betöltéséhez munkatársat keres

 

 

Feladatok:

  • Új banki üzleti folyamatok tervezése, meglévő folyamatok feltérképezése, az egyes folyamatlépesek azonosítása, azok működési hatékonyságának vizsgálata, szükség esetén a folyamat optimalizálása, modellezése,
  • a beérkező üzleti igények alapján az érintett folyamatok meghatározása és a működő folyamatokra gyakorolt hatásának elemzése,
  • a folyamatvizsgálatok eredményeként meghatározott feladatok folyamat specifikációjának elkészítése, és a szükséges fejlesztési feladatok meghatározása folyamatszervezési szempontból,
  • folyamatos kapcsolattartás az üzleti és IT területekkel.

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai végzettség (pályakezdők jelentkezését is várjuk),
  • középszintű komplex angol nyelvtudás,
  • Microsoft Office magas szintű ismerete, használata, kiemelten a Visio kezelése,
  • dinamikus, gyors, önálló munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs és prezentációs készség, üzleti szemléletű gondolkodás,
  • nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására,
  • jó elemző-, szervező és problémamegoldó képesség,
  • önálló tanulási igény és képesség,
  • jó problémamegoldó képesség,
  • proaktív munkavégzés.

Előny:

  • Banki IT vagy üzleti területen szerzett 1 éves tapasztalat,
  • korábbi banki folyamatszervezői vagy IT, vagy üzleti területen szerzett tapasztalat,
  • Lean Six Sigma ismeretek.

 

Jelentkezési határidő: 2015. augusztus 27.

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a "Jelentkezés" gombra!

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest