Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT fejlesztési irányító

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

IT fejlesztési irányító

munkakör betöltésére munkatársat keres 

 

Feladatok:

  • A napi BAU működés, illetve az IT projektek által generált fejlesztési igények irányítása, koordinálása a Bank lakossági hitelrendszereivel kapcsolatosan, az egyes „fejlesztési egységek” teljes életciklusára
  • Operatív fejlesztési menedzserként az üzleti igények véglegesítési folyamatának támogatása
  • Fejlesztési, rendszerszervezési és tesztelési erőforrások összehangolt operatív irányítása
  • Folyamatos erőforrás tervezés
  • Fejlesztési ütemtervek készítése, karbantartása
  • A bankon belül alkalmazott IT fejlesztési módszertan és az ebből következő eljárások, folyamatok betartatása, kontrollja
  • A fejlesztési, tesztelési és verzióváltó folyamatokkal kapcsolatos dokumentációk ellenőrzése, kontrollja
  • L3-as szintű alkalmazás támogatási feladatok operatív irányítása, a lakossági hitelrendszerekkel kapcsolatban
  • Kapcsolattartás az üzleti területek operatív vezetőivel és más IT területek fejlesztés irányítóival
  • Menedzsment riportok készítése, támogatása
  • A fejlesztésekkel kapcsolatos IT beszerzések előkészítése
  • IT beszállítók menedzselése
  • A Bank belső IT stratégiájában megfogalmazott cél és eszközrendszer maximális figyelembe vétele, annak megtartása, illetve az ahhoz történő folyamatos illeszkedés a napi működés során

Követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági vagy informatikai végzettség
  • Hitelezési és bírálati folyamatok üzleti termék és folyamat ismerete
  • Legalább 3 év releváns területen szerzett vezetői szintű tapasztalat
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, üzleti szemléletű gondolkodás
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására
  • Jó elemző- és szervezőképesség, rendszerszemlélet
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Jó írásbeli kommunikációs és tárgyalási készség
  • Jó konfliktuskezelési képesség
  • Magas szintű erőforrás tervezési és kezelési képesség
  • Projektszemlélet adaptív használata a napi működés során
  • Angol nyelv közép vagy felsőfokú ismerete

Előnyt jelent:

  • Egyéb Banki üzleti termék és folyamatok ismerete
  • Projekt menedzsmentben való jártasság
  • Fejlesztési és tesztelési módszertanokban való jártasság
  • Számlavezetési rendszerekkel kapcsolatos szakismeret
  • Releváns fejleszési technológiákban való jártasság

Jelentkezési határidő: 2016. május 17.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson ide!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest