Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IT fejlesztési irányító


  • A hirdetés 574 napja lejárt

Az OTP Bank Nyrt.

IT fejlesztési irányító

munkakör betöltésére munkatársat keres 

 

Feladatok:

  • A napi BAU működés, illetve az IT projektek által generált fejlesztési igények irányítása, koordinálása a Bank lakossági hitelrendszereivel kapcsolatosan, az egyes „fejlesztési egységek” teljes életciklusára
  • Operatív fejlesztési menedzserként az üzleti igények véglegesítési folyamatának támogatása
  • Fejlesztési, rendszerszervezési és tesztelési erőforrások összehangolt operatív irányítása
  • Folyamatos erőforrás tervezés
  • Fejlesztési ütemtervek készítése, karbantartása
  • A bankon belül alkalmazott IT fejlesztési módszertan és az ebből következő eljárások, folyamatok betartatása, kontrollja
  • A fejlesztési, tesztelési és verzióváltó folyamatokkal kapcsolatos dokumentációk ellenőrzése, kontrollja
  • L3-as szintű alkalmazás támogatási feladatok operatív irányítása, a lakossági hitelrendszerekkel kapcsolatban
  • Kapcsolattartás az üzleti területek operatív vezetőivel és más IT területek fejlesztés irányítóival
  • Menedzsment riportok készítése, támogatása
  • A fejlesztésekkel kapcsolatos IT beszerzések előkészítése
  • IT beszállítók menedzselése
  • A Bank belső IT stratégiájában megfogalmazott cél és eszközrendszer maximális figyelembe vétele, annak megtartása, illetve az ahhoz történő folyamatos illeszkedés a napi működés során

Követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági vagy informatikai végzettség
  • Hitelezési és bírálati folyamatok üzleti termék és folyamat ismerete
  • Legalább 3 év releváns területen szerzett vezetői szintű tapasztalat
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, üzleti szemléletű gondolkodás
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására
  • Jó elemző- és szervezőképesség, rendszerszemlélet
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Jó írásbeli kommunikációs és tárgyalási készség
  • Jó konfliktuskezelési képesség
  • Magas szintű erőforrás tervezési és kezelési képesség
  • Projektszemlélet adaptív használata a napi működés során
  • Angol nyelv közép vagy felsőfokú ismerete

Előnyt jelent:

  • Egyéb Banki üzleti termék és folyamatok ismerete
  • Projekt menedzsmentben való jártasság
  • Fejlesztési és tesztelési módszertanokban való jártasság
  • Számlavezetési rendszerekkel kapcsolatos szakismeret
  • Releváns fejleszési technológiákban való jártasság

Jelentkezési határidő: 2016. május 17.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson ide!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
IT / Informatika
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Digital Telesales Associate

Trenkwalder Kft

Nemzetközi piacon élen járó, elektronikai termé...
Budapest


Megváltozott munkaképességű munkatárs

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünk esélyegyenlőségi pro...
Budapest


HR Business Partner - Near Tatabánya

T-HR Kft.

Feladatkör:Your tasks will be: Managing the rec...
Komárom-Esztergom, Tatabánya