Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT fejlesztési irányító

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

IT fejlesztési irányító


munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok:

  • A napi BAU működés, illetve az IT projektek által generált fejlesztési igények irányítása, koordinálása a Bank lakossági hitelrendszereivel kapcsolatosan, az egyes „fejlesztési egységek” teljes életciklusára
  • Operatív fejlesztési menedzserként az üzleti igények véglegesítési folyamatának támogatása
  • Fejlesztési, rendszerszervezési és tesztelési erőforrások összehangolt operatív irányítása
  • Folyamatos erőforrás tervezés
  • Fejlesztési ütemtervek készítése, karbantartása
  • A bankon belül alkalmazott IT fejlesztési módszertan és az ebből következő eljárások, folyamatok betartatása, kontrollja
  • A fejlesztési, tesztelési és verzióváltó folyamatokkal kapcsolatos dokumentációk ellenőrzése, kontrollja
  • L3-as szintű alkalmazás támogatási feladatok operatív irányítása, a lakossági hitelrendszerekkel kapcsolatban
  • Kapcsolattartás az üzleti területek operatív vezetőivel és más IT területek fejlesztés irányítóival
  • Menedzsment riportok készítése, támogatása
  • A fejlesztésekkel kapcsolatos IT beszerzések előkészítése
  • IT beszállítók menedzselése
  • A Bank belső IT stratégiájában megfogalmazott cél és eszközrendszer maximális figyelembe vétele, annak megtartása, illetve az ahhoz történő folyamatos illeszkedés a napi működés során

Követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági vagy informatikai végzettség
  • Hitelezési és bírálati folyamatok üzleti termék és folyamat ismerete
  • Legalább 3 év releváns területen szerzett vezetői szintű tapasztalat
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, üzleti szemléletű gondolkodás
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására
  • Jó elemző- és szervezőképesség, rendszerszemlélet
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Jó írásbeli kommunikációs és tárgyalási készség
  • Jó konfliktuskezelési képesség
  • Magas szintű erőforrás tervezési és kezelési képesség
  • Projektszemlélet adaptív használata a napi működés során
  • Angol nyelv közép vagy felsőfokú ismerete

Előnyt jelent:

  • Egyéb Banki üzleti termék és folyamatok ismerete
  • Projekt menedzsmentben való jártasság
  • Fejlesztési és tesztelési módszertanokban való jártasság
  • Számlavezetési rendszerekkel kapcsolatos szakismeret
  • Releváns fejleszési technológiákban való jártasság

Jelentkezési határidő: 2016. május 17.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a "Jelentkezés" gombra.

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Villanyszerelő

Trenkwalder Kft

Festékek előállításával és forgalmazásával fogl...
Budapest


Operátor

Trenkwalder Kft

Mezőlaki Partnercégünk részére munkatársakat ke...
Veszprém, Veszprém


Betanított összeszerelő / operátor

Trenkwalder Kft

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. munk...
Veszprém, Veszprém