Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

IT Banküzemszervezési munkatárs

Feladatok:

Feladatok:

 

- az integrált számlavezető rendszer funkcionális működésének teljes körű megismerése, adatbázisának folyamatos karbantartása,

- az integrált számlavezető rendszerhez kapcsolódó üzleti igények fogadása, elemzése és végrehajtása, ezen belül:

- a számlavezető rendszer paraméterezése

- adatbázis beállítás végrehajtása

- üzleti igényeknek megfelelő leválogatások elkészítése

- az integrált számlavezető rendszerhez kapcsolódó fióki bejelentések fogadása, elemzése és megoldása,

- az integrált számlavezető rendszert érintő fejlesztési igények nyomon követése, rendszertervek véleményezése,

- funkcionális hibákról a felettes vezetők tájékoztatása,

- tesztelésekben való közreműködés,

- kapcsolattartás az üzleti területekkel, IT társterületekkel és felhasználókkal,

- információ szolgáltatás biztosítása, jelentések, riportok készítése.

- megfelelő alkalmasság esetén munkacsoport irányításának jövőbeni lehetősége is felmerül: csoport szintű feladatok kezelése, delegálása, határidőre történő végrehajtásának szervezése.

 

Követelmények:

 

- felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai szakirányú végzettség,

- rendszerszervezési módszertani ismeretek,

- számlavezető rendszer fejlesztésében szerzett szervezői és/vagy adatbázis kezelői tapasztalat,

- adatbázis kezelő rendszer paraméterezésében szerzett tapasztalat,

- aktív SQL programozói ismeret,

- középfokú angol nyelvtudás,

- gyors gondolkodás, rugalmasság, nagyfokú precizitás,

- alkalmazkodó és kompromisszum készség,

- jó elemző-, szervező és problémamegoldó képesség.

 

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest