www.cvonline.hu

OTP Bank Karrier

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Az OTP Bank munkatársat keres az alábbi munkakörbe

IT alkalmazás üzemeltetési szakértő

Feladatok:

  • Központi monitoring rendszer üzemeltetése
  • Logelemzés, scriptek és dashboard-ok készítése
  • Részvétel szakértőként a banki és leányvállalati informatikai és biztonsági infrastruktúrát, rendszereket, alkalmazásokat érintő projektekben, auditokban
  • Feladatok, eljárások automatizálása
  • A felügyelt üzleti folyamatok és rendszerek folyamatos finomhangolása, riasztási küszöbértékek beállítása, felülvizsgálata
  • Frissítések, migrációk, és DR teszt végrehajtása
  • Részvétel incidensek és problémák kezelésében, gyökér okok feltárása
  • Dokumentációk készítése, naprakészen tartása
  • Jelentések készítése, tudásbázis építése
  • Együttműködés és kapcsolattartás az informatikai társosztályokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal és leányvállalatokkal
  • Változáskezelés munkaidőben és munkaidőn túl (alkalmilag)

Akit keresünk:

  • Főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés
  • Kiváló Windows szerver üzemeltetési tapasztalat, Linux alapfokú ismeret
  • System Center Operations Manager (SCOM) ismeret
  • Ideális jelölt IT üzemeltetésben szerzett 3+ éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik, viszont pályakezdők jelentkezését is várjuk.
  • Legalább egy scriptnyelv alapszintű ismerete
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Folyamatszemlélet
  • Jó elemző, problémamegoldó - és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés

Amit előnynek tartunk:

  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete
  • Rendszerfelügyeleti tapasztalat
  • Nagios Core / Zabbix / Icinga / SCOM / CA APM / Dynatrace / ELK ismeret

Amit kínálunk:

  • Stabil hátterű, piacvezető, nemzetközileg elismert vállalatcsoport
  • Professzionális munkakörnyezet
  • Támogató, segítő munkahelyi légkör
  • Fejlődő és innovatív vállalati háttér
  • Igényes és változatos, szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • Fiatalos, támogató csapat és jó hangulatú, színvonalas munkakörnyezet, amelyekre a hatékonyság eszközeiként tekintünk
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Jelentkezési határidő: 2017. november 22.

Kategória IT / Informatika, It szakértő, Rendszergazda, Rendszerüzemeltető, Számítógépes technikus, Számítógéprendszer-adminisztrátor
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély -
Munkaidő Teljes munkaidő, Határozatlan idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
IT Szolgáltatásfelelős mérnök - IT alkalmazás üzemeltető

Audi Hungaria

Az Audi Hungaria szerves részeként működő IT-In...
Győr


Alkalmazás üzemeltető

Randstad Hungary Kft.

Ügyfelünk a hazai informatikai piac egyik kieme...
Szabolcs-Szatmár-Bereg


Alkalmazás adminisztrátor (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Windows/Linu...
Budapest