Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodavezető


  • Az állásajánlat lejárt.

 

A Hungaro-Rim 2010 Kft., Magyarország egyik piacvezető iroda- és ülőbútor márkaképviselete

irodavezetőt

keres.


Feladatai:

  • a márka-képviseleti iroda adminisztrációs és logisztikai feladatainak kezelése és szervezése
  • külső- és belső partnerekkel valamint a vevőkkel való kommunikáció (megrendelések fogadása, megrendelések továbbítása, visszaigazolások kezelése, szállítások és utazások szervezése és adminisztrációja)
  • számlák készítése, adminisztrációja és alapvető pénzügyi kimutatások készítése
  • reklamációk kezelése
  • az iroda napi adminisztrációs feladatainak ellátása (telefonhívások, email, posta, beszerzések koordinálása, külső szolgáltatókkal és hivatalokkal történő kapcsolattartás)
  • a cég és a képviselt nemzetközi márkák marketing tevékenységével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • az értékesítési tevékenység támogatása (back office teendők, tárgyalások egyeztetése, ajánlati anyagok elkészítése és elküldése, vendégek fogadása)
  • a cégtulajdonos napi munkájának támogatása

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség és 2 éves adminisztrációs tapasztalat
  • Word, Excel, Outlook, Web-böngésző programok átlagosnál erősebb ismerete
  • jó angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • megbízható, precíz, hatékony és önálló munkavégzés
  • talpraesett, kommunikatív, megoldás orientált, terhelést bíró és jó szervezési készséggel rendelkező személyiség
  • tulajdonosi szemlélet a feladatok ellátása során
  • ápolt és igényes megjelenés

Amit kínálunk:

  • korrekt, versenyképes munkabért
  • hosszú távú, stabil munkahely
  • széles skálát lefedő változatos feladatok és önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • jó hangulatú csapat és családias légkör
  • vezető nemzetközi irodabútor márkák képviseletére szabott vállalati környezet

Munkavégzés helye:

  • Budapest könnyen megközelíthető részén a 16. kerületben

Kérjük, abban az esetben tiszteljen meg minket az állás megpályázásával, ha megfelel az elvárásoknak és testhezállónak érzi a feladatokat. A jelentkezőktől preferáltan 1, de maximum 2 oldalas fényképes angol nyelvű önéletrajzot várunk, havi alapbér-igény megjelöléssel, a következő email-címre: . A tárgyban kérjük a \"irodavezető\" jelige megadását. Motivációs levél nem kötelező.

Munkavégzés helye Budapest, XVI. kerület
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Régió Budapest, Pest
Egyéb hasonló állások Önnek
Francia - Angol Ügyfélkapcsolati Munkatárs (MP-720)

JOBSgarden

A munkáltatóról Ügyfelünk multinacionális hátté...
Budapest


Adminisztrációs munkatárs

Tax-System Kft

Adminisztrációs munkatárs Irodai feladatok ell...
Budapest


Pénzügyi-számviteli ügyintéző

Cégnév elrejtése

Partnerünk ingatlanpiaci befektetésekkel foglal...
Budapest