Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodavezető asszisztens


  • A hirdetés 1126 napja lejárt

Építőipari Generál kivitelezéssel foglalkozó cég munkatársat keres budapesti munkavégzéssel az alábbi pozícióba:

Irodavezető asszisztens



Főbb feladatok, munkák:

  • Irodavezető asszisztensként az iroda recepciós, illetve asszisztensi feladatainak teljes körű ellátása (ügyfelek/ vendégek fogadása, telefonok, postázás, kisebb beszerzések és azok koordinálása, központi e-mail postafiók kezelése, stb…)
  • Személyi asszisztencia nyújtása az ügyvezetők és az irodavezető számára
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása, riportok készítése, levelezés, fénymásolás, iratkezelés, iktatás, postázás, nyilvántartások vezetése
  • Az iroda általános rendben tartása és működtetése, készletek beszerzése és nyomon követése, esetleges irodán kívüli beszerzések intézése
  • Dokumentumok elektronikus és papír alapú rendszerezése
  • Pénzügyi feladatok ellátása: szerződések, elszámolások, számlák készítése, bejövő számlák iktatása, pénztárak kezelése, kiküldetések elszámolása, pénzügyi kimutatások, táblázatok készítése
  • Könyvelés munkájának adminisztratív támogatása
  • Céges rendezvények szervezése
  • Havi és éves zárásokban való részvétel

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló pozícióban eltöltött 3 éves tapasztalat
  • MS Office kiváló ismerete (Excel, World)
  • Határozott, kedves fellépés, diplomatikus hozzáállás
  • Kiemelkedő kommunikációs és konfliktuskezelő képesség
  • Önálló, rugalmas, lendületes, felelősségteljes, megoldás-orientált, motivált munkavégzés
  • Nagy teherbírás, több egyszerre futó feladat egy időben történő menedzselése
  • Magabiztosság és megbízhatóság, elkötelezettség, precizitás
  • Magasszíntű gépírástudás
  • Csapatmunkára való képesség
  • Alkalmazkodó készség

Amit leendő munkáltatója kínál:

  • Stabil, nagy múltú vállalat, jó munkahelyi légkör
  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Kiváló munkakörnyezet

Előny:

  •  Azonnali munkakezdés

Munkavégzés helye:

Budapest VI. kerület

Jelentkezés módja:

Fényképes, bérigényt tartalmazó szakmai önéletrajzzal az alábbi e-mail címen keresztül.

Munkaidő:

heti 40 óra

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr