Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodavezető asszisztens


  • A hirdetés 1064 napja lejárt

Építőipari Generál kivitelezéssel foglalkozó cég munkatársat keres budapesti munkavégzéssel az alábbi pozícióba:

Irodavezető asszisztens



Főbb feladatok, munkák:

  • Irodavezető asszisztensként az iroda recepciós, illetve asszisztensi feladatainak teljes körű ellátása (ügyfelek/ vendégek fogadása, telefonok, postázás, kisebb beszerzések és azok koordinálása, központi e-mail postafiók kezelése, stb…)
  • Személyi asszisztencia nyújtása az ügyvezetők és az irodavezető számára
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása, riportok készítése, levelezés, fénymásolás, iratkezelés, iktatás, postázás, nyilvántartások vezetése
  • Az iroda általános rendben tartása és működtetése, készletek beszerzése és nyomon követése, esetleges irodán kívüli beszerzések intézése
  • Dokumentumok elektronikus és papír alapú rendszerezése
  • Pénzügyi feladatok ellátása: szerződések, elszámolások, számlák készítése, bejövő számlák iktatása, pénztárak kezelése, kiküldetések elszámolása, pénzügyi kimutatások, táblázatok készítése
  • Könyvelés munkájának adminisztratív támogatása
  • Céges rendezvények szervezése
  • Havi és éves zárásokban való részvétel

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló pozícióban eltöltött 3 éves tapasztalat
  • MS Office kiváló ismerete (Excel, World)
  • Határozott, kedves fellépés, diplomatikus hozzáállás
  • Kiemelkedő kommunikációs és konfliktuskezelő képesség
  • Önálló, rugalmas, lendületes, felelősségteljes, megoldás-orientált, motivált munkavégzés
  • Nagy teherbírás, több egyszerre futó feladat egy időben történő menedzselése
  • Magabiztosság és megbízhatóság, elkötelezettség, precizitás
  • Magasszíntű gépírástudás
  • Csapatmunkára való képesség
  • Alkalmazkodó készség

Amit leendő munkáltatója kínál:

  • Stabil, nagy múltú vállalat, jó munkahelyi légkör
  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Kiváló munkakörnyezet

Előny:

  •  Azonnali munkakezdés

Munkavégzés helye:

Budapest VI. kerület

Jelentkezés módja:

Fényképes, bérigényt tartalmazó szakmai önéletrajzzal az alábbi e-mail címen keresztül.

Munkaidő:

heti 40 óra

Helyek Budapest
Pest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Polish speaking AR Accountant

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our multinational partner is l...
Budapest


Sourcing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our German multinational pharm...
Budapest


Master Data Services Team Lead

HAYS Hungary Kft.

Master Data Services Team Lead munkatársat kere...
Budapest