Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IRODAVEZETŐ, ADMINISZTRÁCIÓVEZETŐ


  • Ez az állásajánlat 1 napon belül lejár

A DOQSYS Business Solutions Kft. Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, a stratégiai- és operatív beszerzési, illetve a pénzügy-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít „best practice” megoldásokat és szolgáltatásokat. A szállító kiválasztástól a számla kifizetésig tartó folyamat automatizálása során globálisan elterjedt technológiákat (S2P, P2P-R2P, ICR) integrálunk komplex ERP környezetekbe, igény szerint klasszikus „on-premise” implementációként vagy „cloud” szolgáltatásként. Vállalati Ügyfeleinknek jelentős feldolgozási időt és költséget takarítunk meg, elősegítjük az átláthatóbb működést és a törvényi megfelelőséget. A hazai és regionális piaci igények dinamikus növekedése következtében bővítjük csapatunkat:

IRODAVEZETŐ, ADMINISZTRÁCIÓVEZETŐ

Munkakörbe keresünk új munkatársat

MUNKAKÖR CÉLJA:
A cégvezetés közvetlen munkatársaként, - a vezérigazgató és az operatív igazgató irányításával és felügyeletével – felelős munkakörben - végzi a cégirányítással, valamint a cég operatív tevékenységével kapcsolatos szervezési, adminisztrációs, továbbá gazdasági és HR ügyintézői feladatokat.

Feladatok:

  • napi irodai adminisztratív feladatok végzése
  • a vezetők munkájának támogatása
  • általános irat- és dokumentumkezelés
  • tárgyalások, találkozók előkészítése, szervezése
  • értekezlet-emlékeztetők, jegyzőkönyvek írása
  • bejövő telefonhívások kezelése
  • posta, iktatás felügyelete
  • belső elszámolások készítése, adatszolgáltatások, riportok
  • céges adatbázis, elektronikus dokumentumtár kezelése
  • ügyfél és szállítói szerződések, megrendelések és teljesítés igazolások kezelése
  • irodai beszerzések, megrendelések intézése
  • céges rendezvények szervezése
  • utazások szervezése
  • szabadság nyilvántartás kezelése
  • gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés
  • telefonokkal, informatikai eszközökkel kapcsolatos ügyintézés
  • toborzás, kiválasztás támogatása, adminisztrációja
  • új belépők, kilépők adminisztrációja
  • kapcsolattartás a könyveléssel, munkaüggyel, logisztikával

Alapvető elvárások:

  • felelős gondolkodású személy, aki képes folyamatosan több feladatra koncentrálni
  • minimum 3 éves tapasztalat, hasonló területen
  • felsőfokú gazdasági vagy szervezői végzettség
  • társalgási szintű angol nyelvtudás, hivatalos angol nyelvű levelezésben jártasság
  • problémamegoldó képesség és kreatív gondolkodás
  • kapcsolatteremtő és együttműködő
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség
  • strukturáltság, fegyelmezettség, következetesség
  • megbízható, pontos, önálló munkavégzés, nagy munka- és stressz tűrő képesség, ügyfél orientáltság
  • készség szintű Word, Excel, Outlook (Google Apps), vagy ezekkel egyenértékű eszközök és internet felhasználói képesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Infokommunikációs iparágban, szoftver tanácsadás, fejlesztés területen tevékenykedő vállalatnál szerzett gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, vonzó munkahelyi környezet
  • Versenyképes jövedelem, motiváció
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Vidám és kreatív csapat, baráti légkör
  • Dinamikusan növekvő piac és vállalat
  • Nemzetközi ügyfelek, kapcsolatok

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, irodavezetés

Egyéb információ:

  • Foglalkoztatás módja: főállású munkaviszony, 3 hónap próbaidővel
  • Munkaidő: teljes munkaidő
  • A munkakör betölthető: azonnal
  • Jelentkezési határidő: 2016. október 31

Munkavégzés helye:

  • Budapest IV. kerület

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a következő címre szíveskedjen eljuttatni!

Munkavégzés helye Budapest IV. kerület
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest, Pest
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Support (German or Spanish speaking)

TransferWise Kft. Magyarországi Fióktelepe

  Customer Support (German or Spanish speaking...
Budapest


Recepciós

Mellow Mood Hotels

Álláslehetőség a Mellow Mood Group szállodáib...
Budapest


Ingatlaniroda Vezető

OC & Co. Hegyvidék Kft.

Az Otthon Centrum Magyarország legelismertebb l...
Budapest