Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IRODAVEZETŐ, ADMINISZTRÁCIÓVEZETŐ


  • A hirdetés 291 napja lejárt

A DOQSYS Business Solutions Kft. Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, a stratégiai- és operatív beszerzési, illetve a pénzügy-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít „best practice” megoldásokat és szolgáltatásokat. A szállító kiválasztástól a számla kifizetésig tartó folyamat automatizálása során globálisan elterjedt technológiákat (S2P, P2P-R2P, ICR) integrálunk komplex ERP környezetekbe, igény szerint klasszikus „on-premise” implementációként vagy „cloud” szolgáltatásként. Vállalati Ügyfeleinknek jelentős feldolgozási időt és költséget takarítunk meg, elősegítjük az átláthatóbb működést és a törvényi megfelelőséget. A hazai és regionális piaci igények dinamikus növekedése következtében bővítjük csapatunkat:

IRODAVEZETŐ, ADMINISZTRÁCIÓVEZETŐ

Munkakörbe keresünk új munkatársat

MUNKAKÖR CÉLJA:
A cégvezetés közvetlen munkatársaként, - a vezérigazgató és az operatív igazgató irányításával és felügyeletével – felelős munkakörben - végzi a cégirányítással, valamint a cég operatív tevékenységével kapcsolatos szervezési, adminisztrációs, továbbá gazdasági és HR ügyintézői feladatokat.

Feladatok:

  • napi irodai adminisztratív feladatok végzése
  • a vezetők munkájának támogatása
  • általános irat- és dokumentumkezelés
  • tárgyalások, találkozók előkészítése, szervezése
  • értekezlet-emlékeztetők, jegyzőkönyvek írása
  • bejövő telefonhívások kezelése
  • posta, iktatás felügyelete
  • belső elszámolások készítése, adatszolgáltatások, riportok
  • céges adatbázis, elektronikus dokumentumtár kezelése
  • ügyfél és szállítói szerződések, megrendelések és teljesítés igazolások kezelése
  • irodai beszerzések, megrendelések intézése
  • céges rendezvények szervezése
  • utazások szervezése
  • szabadság nyilvántartás kezelése
  • gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés
  • telefonokkal, informatikai eszközökkel kapcsolatos ügyintézés
  • toborzás, kiválasztás támogatása, adminisztrációja
  • új belépők, kilépők adminisztrációja
  • kapcsolattartás a könyveléssel, munkaüggyel, logisztikával

Alapvető elvárások:

  • felelős gondolkodású személy, aki képes folyamatosan több feladatra koncentrálni
  • minimum 3 éves tapasztalat, hasonló területen
  • felsőfokú gazdasági vagy szervezői végzettség
  • társalgási szintű angol nyelvtudás, hivatalos angol nyelvű levelezésben jártasság
  • problémamegoldó képesség és kreatív gondolkodás
  • kapcsolatteremtő és együttműködő
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség
  • strukturáltság, fegyelmezettség, következetesség
  • megbízható, pontos, önálló munkavégzés, nagy munka- és stressz tűrő képesség, ügyfél orientáltság
  • készség szintű Word, Excel, Outlook (Google Apps), vagy ezekkel egyenértékű eszközök és internet felhasználói képesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Infokommunikációs iparágban, szoftver tanácsadás, fejlesztés területen tevékenykedő vállalatnál szerzett gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • Változatos, felelősségteljes munkakör
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, vonzó munkahelyi környezet
  • Versenyképes jövedelem, motiváció
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Vidám és kreatív csapat, baráti légkör
  • Dinamikusan növekvő piac és vállalat
  • Nemzetközi ügyfelek, kapcsolatok

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, irodavezetés

Egyéb információ:

  • Foglalkoztatás módja: főállású munkaviszony, 3 hónap próbaidővel
  • Munkaidő: teljes munkaidő
  • A munkakör betölthető: azonnal
  • Jelentkezési határidő: 2016. október 31

Munkavégzés helye:

  • Budapest IV. kerület

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a következő címre szíveskedjen eljuttatni!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Irodavezető

Trenkwalder Kft

Építőipari- és kerti gépek kis- és nagykeresked...
Budapest


Irodavezető gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Szervezet fejlesztéssel foglalkozó partner cégü...
Budapest


Raktáros

Trenkwalder Kft

Multinacionális élelmiszeriparban tevékenykedő ...
Csongrád, Csongrád