Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodakoordinátor


  • A hirdetés 941 napja lejárt

 


Irodakoordinátor


 Budapest belvárosi irodánkba munkatársat keresünk cégünk irodai asszisztenciai és ügyintézési feladatainak ellátására. Leendő munkatársunkat hosszú távú, biztos megélhetést nyújtó bejelentett munkakörrel, vonzó feltételekkel várjuk fiatalos csapatunkba.

 A jelentkezőkkel szemben támasztott igényeink:

  • legyen adminisztratív -  titkársági-, irodavezetői-, illetve asszisztensi - munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalata (referenciaszemélyek megjelölésével)
  • legyen képes önálló gondolkodásra és munkavégzésre
  • tárgyalóképes angol nyelvismerettel rendelkezzen
  • emellett a magyar helyesírást is kifogástalanul ismerje
  • legyen jártassága a napi szintű megrendelésekben, házipénztár-kezelésben
  • legyen képes magas szinten használni az irodai szoftvereket (Word és Excel)
  • rendelkezzen B kategóriás vezetői engedéllyel (és tudjon is vezetni)

A kiválasztás során előnyt jelent:

  • további idegen nyelvek ismerete
  • könyvelői, illetve jogi ismeretek
  • gépírási ismeretek, grafikai szoftverek ismerete
  • az előregyártott sablon-önéletrajzoknál kreatívabb bemutatkozás

A jelentkezéseket e-mailben küldött fényképes (fényképes!) önéletrajzzal várjuk, motivációs levél nélkül, de a bruttó fizetési igény megjelölésével. 

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Olasz, Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest