Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodai/beszerzési asszisztens - Tatabánya


  • A hirdetés 551 napja lejárt


Feladatkör:
Megrendelések adminisztrálása és nyomonkövetése. Kapcsolattartás az anyavállalattal. Általános irodai feladatok, mint például levelezés, telefon kezelése, időpont egyeztetések. A könyvelési feladatok előkészítésében való segítség. Próbaidő alatt kb. kéthetente 2-3 nap külföldi otttartózkodás, betanulás céljából.

Végzettség:
Minimum középfokú.

Szakmai tapasztalat:
Hasonló területen szerzett tapasztalat.

Informatika:
jó felhasználó szintű office ismeretek

Egyéb követelmény:
Német nyelv kommunikációs szintű ismerete. Aktív MS Office ismeretek. Utazási hajlandóság. Önálló és pontos munkavégzés. Szervezői készség. Időbeli rugalmasság.

Irodai munka területre

Megjegyzés:
Az elektronika, a tervezés, a gyártás és a szolgáltatás területén vezetö multinacionális vállalat.
Egyéb hasonló állások Önnek
Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest


Accounts Payable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Payable S...
Budapest