Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodai asszisztens


  • A hirdetés 709 napja lejárt

A Clinical Research Coordination Kft. a humán klinikai vizsgálatok adminisztratív és szervezési feladatait látja el magyar vizsgálati centrumokban.

Cégünk egyedülállóként a piacon, 14 hazai kórházzal és egyetemi klinikával van kapcsolatban, és több mint 160 vizsgálatban nyújtja szolgáltatásait, több mint 30 fős csapatával.

Jelenleg

Irodai asszisztens

pozícióba keresünk munkatársat azonnali kezdéssel, részmunkaidőben

Főbb feladatok:

  • Klinikai vizsgálati adatbázisok kezelése, heti-havi jelentések elkészítése
  • klinikai vizsgálatok dokumentumainak nyilvántartása, rendszerezése
  • Havonta írásos beszámoló készítése igény szerinti lebontásban az elvégzett feladatokról
  • Cégmenedzsment asszisztenciája
  • Beérkező és kimenő posta kezelése
  • Szállítói szerződések kezelése
  • Eszköznyilvántartás vezetése
  • Irodaszerek, ballonos víz beszerzése, fogyasztási cikkek beszerzése megadott időközönként, a kollégák igényeinek megfelelően eszközök, felszerelések beszerzése
  • Irodai gépek működésének felügyelete, javíttatások intézése
  • Kapcsolattartás és ügyintézés a beszállítókkal, partnerekkel
  • Céges utazások, trainingek megszervezése
  • A központi e-mailre és telefonra beérkező levelek és hívások megválaszolása illetve az illetékeseknek továbbítása
  • Folyamatos kapcsolattartás a cég munkatársaival, a telephelyek rendszeres ellenőrzése, a study koordinációs feladatok ellátáshoz szükséges igények felmérése

Elvárások:

  • hasonló munkakörben eltöltött legalább 1-2 év
  • önállóság, rugalmasság, precizitás, türelem
  • jó problémamegoldó és lényeglátó képesség
  • stressz tűrés, terhelhetőség  
  • felsőfokú végzettség 
  • magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, PowerPoint) 
  • magabiztos angol nyelvtudás 
  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs és szervezői képesség
  • B kategóriás jogosítvány gyakorlattal

Amit kínálunk:

  • Alkalmazotti jogviszony
  • Modern munkakörnyezet
  • Versenyképes bérezés
  • Karrier lehetőség
  • Laptop és telefon magánhasználatra is
  • Kiváló csapat

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a lenti e-mail címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Részmunkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Receptionist and Personal Assistant

Trenkwalder Kft

We are currently looking for a Receptionist and...
Budapest


Recepciós

Trenkwalder Kft

Több mint 20 éves múlttal rendelkező ügyvédi ir...
Budapest


Italian OR French speaking Customer Service Assistant

Randstad Hungary Kft.

Are you looking for an interesting, dynamic pos...
Budapest