Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodai asszisztens


  • A hirdetés 1153 napja lejárt

Informatikai területen működő partnercégünk munkájának támogatására asszisztens munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • céges és irodai adminisztratív ügyek intézése,
  • irodai anyagok, áruk beszerzése, megrendelése
  • céges postai levelezéssel kapcsolatos adminisztráció,
  • ügyfelek fogadása, céges reprezentáció,
  • ügyfélrendezvények szervezésében, lebonyolításában közreműködés,
  • ajánlatok, szerződések szerkesztésében, összeállításában adminisztratív közreműködés,
  • ügyfélszolgálati hibabejelentések fogadása, visszaigazolása, továbbítása (e-mailen és telefonon),
  • belső hibakezelő rendszerben adatok felvitele,
  • egyéb ügyfélmegkeresésekkel kapcsolatos adminisztrációs munka,
  • egyéb céges adminisztráció.

Elvárások:

  • angol nyelvtudás (legalább középfok, írásban és szóban is),
  • ügyfél-orientált munkakörben vagy irodai adminisztrációban szerzett legalább fél éves munkatapasztalat,
  • kiváló kommunikációs készség,
  • önálló munkavégzésre való képesség,
  • pontosság, precizitás.

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés,
  • fiatalos, lendületes csapat,
  • változatos, sokrétű feladatok.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi e-mail címre.

Helyek Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Beszállítófejlesztő mérnök

Randstad Hungary Kft.

Ha érdekelnek az innovatív és egyedi megoldások...
Budapest


Procurement Specialist

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest


Collection Specialist with ENGLISH knowledge

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest