Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Irodai asszisztens 
Trenkwalder Kft
Hozzáadva: 2017.04.25.  
Jelentkezési határidő: 2016.03.12.  
Hirdetés azonosító: 1021901  
lejárt

 

Megváltozott munkaképességű kollégákat keresünk saját csapatunkba.

A következő irodánkban:

 Szolnok


Irodai asszisztens


Feladatok:

  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Az irodában dolgozó kollégák munkájának adminisztratív támogatása
  • Jelöltek fogadása és tájékoztatása

Elvárások:

  • Kiváló kommunikáció
  • Jó kapcsolatteremtő képesség
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeret
  • Pontos,Precíz munkavégzés
  • Érvényes NRSZH szakvélemény megléte

Amit nyújtunk:

Versenyképes fizetés, juttatási csomaggal

Stabil, hosszútávú munkalehetőség


Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez, ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
Adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-53813/2012.

Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest