Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Irodai asszisztens - recepciós


  • A hirdetés 840 napja lejárt

Cégcsoportunk több mint 20 éve az informatikai piac meghatározó szereplője a közép-kelet-európai régióban. A vállalatcsoport  több országban tevékenykedik, a magyarországi leányvállalatot 10 évvel ezelőtt alapították Budapesten, amely azóta is töretlen sikerrel működik. Cégünk  disztribúcióval és oktatással foglalkozik.

Munkatársunk szülési szabadságának idejére keresünk új kollégát a következő pozícióba:

Irodai asszisztens - recepciós (határozott időre)

 

 A leendő kolléga feladatai és felelősségei a következők lesznek:

  • Recepciós feladatok gördülékeny és felelősségteljes ellátása
  • Szerződések kezelése, kimenő/bejövő posta iktatása
  • Irodai beszerzések, megrendelések kezelése
  • Folyamatos kapcsolattartás a külföldi leányvállalatokkal angolul
  • Pénzügyi asszisztencia nyújtása a helyi könyvelő kollégának
  • A munkatársak üzleti utazásaihoz kapcsolódó szállás- és jegyfoglalások ügyintézése
  • Vállalati autók használatával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői asszisztencia ellátása
  • Házipénztár kezelése
  • Jelenléti ívek összegyűjtése, étkezési utalványok kiosztása
  • Nyilvántartások vezetése, riportok készítése

 

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek, különösen Excel!
  • Megbízhatóság, magas szintű precizitás
  • Munkájára és a munka eredményére való igényesség, minőségi szemlélet
  • Önálló és csapatmunkára való képesség egyaránt
  • Együttműködő hozzáállás, kiváló szervezőkészség
  • Terhelhetőség, rugalmasság

 

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • stabil háttérrel rendelkező cégcsoport
  • önálló munkavégzési lehetőség


Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIII. kerület

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, juttassa el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a következő email címre: E-mail cím megjelenítése

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest