Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IRODAI ADMINISZTRÁTOR


  • A hirdetés 921 napja lejárt


IRODAI ADMINISZTRÁTOR


FELADATOK

  • Kézbesítési igazolás, átvételi elismervény és CMR-ek nyomon követése, visszaigazolása
  • Digitálisan küldött dokumentumok leellenőrzése és elfogadása, adatbázisunkba való feltöltése (SAP)
  • Papíralapú dokumentumok szkennelése és feltöltése a rendszerbe
  • Támogatja a könyvelési csoport munkáját az adminisztrációs és archiválási feladatok ellátásában
  • Támogatja a fuvarszervező csapat munkáját a rendszerben
  • Előkészíti az üzleti levelezést és a postát
  • Általános irodai feladatok elvégzése

ÁLTALÁNOS ELVÁRÁSOK

  • Biztos számítogépes ismeretek és a MS Office ismerete (excel előny)
  • Rugalmasság, pontosság, kiemelt figyelemmel a részletekre
  • Dinamikus, önálló és képes felállítani a fontossági sorrendet
  • Pozitív hozzáállás a munkához, érett és felelős viselkedés

AMIT KÍNÁLUNK

  • Tagja lehet egy nemzetközi szállítmányozási csapatnak
  • Dinamikus és jó hangulatú csapat
  • Rugalmas munkaidő

MUNKAVÉGZÉS HELYE

BUDAPEST, District XXIII, BILK Logistic Center

Várjuk önéletrajzukat a fizetési igény feltüntetésével.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország


Értékesítő IX.kerület

Work Force Kft.

ÉrtékesítőFőbb feladatok, munkák:új ügyfelek te...
Magyarország


HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország