Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IRODAI ADMINISZTRÁTOR


  • A hirdetés 531 napja lejárt


IRODAI ADMINISZTRÁTOR

 

FELADATOK

  • Kézbesítési igazolás, átvételi elismervény és CMR-ek nyomon követése, visszaigazolása
  • Digitálisan küldött dokumentumok leellenőrzése és elfogadása, adatbázisunkba való feltöltése (SAP)
  • Papíralapú dokumentumok szkennelése és feltöltése a rendszerbe
  • Támogtja a könyvelési csoport munkáját az adminisztrációs és archiválási feladatok ellátásában
  • Támogatja a fuvarszervező csapat munkáját a rendszerben
  • Általános irodai feladatok elvégzése

ÁLTALÁNOS ELVÁRÁSOK

  • Biztos számítogépes ismeretek és a MS Office ismerete (excel előny)
  • Rugalmasság, pontosság, kiemelt figyelemmel a részletekre
  • Dinamikus, önálló és képes felállítani a fontossági sorrendet
  • Pozitív hozzáállás a munkához, érett és felelős viselkedés
  • Angol nyelv ismerete előny

AMIT KÍNÁLUNK

  • Tagja lehet egy nemzetközi szállítmányozási csapatnak
  • Dinamikus és jó hangulatú csapat
  • Rugalmas munkaidő

MUNKAVÉGZÉS HELYE

BUDAPEST, District XXIII, BILK Logistic Center

Várjuk önéletrajzukat a fizetési igény feltüntetésével.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest