Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

IRODAI ADMINISZTRÁTOR


  • A hirdetés 386 napja lejárt


IRODAI ADMINISZTRÁTOR

 

FELADATOK

  • Kézbesítési igazolás, átvételi elismervény és CMR-ek nyomon követése, visszaigazolása
  • Digitálisan küldött dokumentumok leellenőrzése és elfogadása, adatbázisunkba való feltöltése (SAP)
  • Papíralapú dokumentumok szkennelése és feltöltése a rendszerbe
  • Támogtja a könyvelési csoport munkáját az adminisztrációs és archiválási feladatok ellátásában
  • Támogatja a fuvarszervező csapat munkáját a rendszerben
  • Általános irodai feladatok elvégzése

ÁLTALÁNOS ELVÁRÁSOK

  • Biztos számítogépes ismeretek és a MS Office ismerete (excel előny)
  • Rugalmasság, pontosság, kiemelt figyelemmel a részletekre
  • Dinamikus, önálló és képes felállítani a fontossági sorrendet
  • Pozitív hozzáállás a munkához, érett és felelős viselkedés
  • Angol nyelv ismerete előny

AMIT KÍNÁLUNK

  • Tagja lehet egy nemzetközi szállítmányozási csapatnak
  • Dinamikus és jó hangulatú csapat
  • Rugalmas munkaidő

MUNKAVÉGZÉS HELYE

BUDAPEST, District XXIII, BILK Logistic Center

Várjuk önéletrajzukat a fizetési igény feltüntetésével.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest