Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Iroda-üzemeltetési Manager


  • A hirdetés 770 napja lejárt

Budapest XI. kerületében működő média vállalat, közel 3 000 nm-es irodája működtetéséhez

Iroda-üzemeltetési Manager-t

keres.

 

A munkakör betöltőjének szokásos feladatai

Az iroda napi / heti szintű működtetése, mely magában foglalja a következőket:

  • Bérbeadóval történő kapcsolattartás, javítások, pótlások, recepció felügyelete, tűz-, munka-, és egészségvédelmi előírások maradéktalan betartatása.
  • Szállítókkal történő napi vagy napi többszöri kapcsolattartás, teljesítések követése, dokumentálása,
  • Az iroda berendezésének folyamatos (napi) felügyelete: munkaállomások, tárgyalók, közösségi terek, átjárók, raktárak, stb. Szükséges cserék, pótlások, javítások elvégezetése.  Bútorok átvizsgálása, hibák azonosítása, javítások, csere.
  • Az iroda elektromos és elektronikus berendezéseinek (IT eszközök kivételével)(napi) felügyelete: másolók, darálók, AV berendezések, stb. Kölcsönzött elektromos berendezések felügyelete (kávé és vízgépek ) felügyelete
  • Az iroda dekorációinak rendszeres karbantartása, felügyelete, szükség szerinti frissítése.
  • Vállalati mobiltelefon/tablet flotta teljes körű managelése, ügyintézése, dokumentációk napi frissítése, és egyéb kapcsolódó feladatok. P.O. szám kezelés, számlakezelés
  • Vállalati járművek teljes körű managelése, ügyintézése, dokumentációk napi frissítése,  szerviz kapcsolattartás, mosó, parkoló/garázs felügyelet, útdíjak, és egyéb kapcsolódó feladatok. P.O. szám kezelés, számlakezelés
  • Postai és futárszolgálati küldemények felügyelete, érkeztetés működtetése, számlák érkeztetésének felügyelete, P.O. szám kezelés, számlakezelés
  • Őrszolgálat felügyelete, működtetése, számlák, P.O. szám kezelés, számlakezelés, rendkívüli (események kapcsán) őrszolgálat megrendelése
  • Takarító szolgáltatás napi többszöri felügyelete (napközbeli, délutáni és esti), P.O. szám kezelés, számlakezelés, visszajelzés.
  • BCP (business continuity) biztosítása, megelőző intézkedések megtétele
  • Minden egyéb , az iroda üzemelésével logikailag összefüggésben felmerülő feladat.

 

Időszakos feladatok

  • Az iroda működésével összefüggő költségek és beruházások pénzügyi tervezése/frissítése (budgeting)
  • Szállítói szerződések áttekintése, versenyeztetés, kiválasztás, szerződések monitorozása
  • Evakuációs gyakorlatok, tűzvédelem, folyamatos üzemelés feltételeinek rendszeres ellenőrzése, tesztelése.
  • Rendszeres találkozó, kapcsolat a munka és tűzvédelmi tanácsadóval, munkavédelmi megbízottak koordinálása, elsősegély felelősök koordinálása.
  • Új dolgozók „induction” képzése „iroda” témakörben
  • Időszakos nagytakarítások megszervezése és lebonyolítása.
  • Irodatér kihasználtság-tervezés: új projektekhez kapcsolódó munkaállomás igények, időszakos átrendezések lebonyolítása.

 

A kiválasztásnál előnynek számít a hasonló/azonos munkakörben dokumentáltan eredményesen eltöltött legalább 2-3 év. A munkakör betöltője várhatóan kettő direkt és további 3-4 indirekt beosztottja lesz. A munkakör betöltője a HR vezetőnek riportál közvetlenül; valamint a vállalatcsoport angliai központjában található szenior vezetőnek indirekt módon. A munkakör 2015 februártól tölthető be.

 

Elvárások, kompetenciák:

  • Kifejezetten szolgáltatói szemlélet, munkatársak belső ügyfélként kezelése,
  • Használható, aktív, magas szintű angol nyelvtudás, írásban és szóban, telefonon is.
  • Önkezdeményező viselkedés (self-starter)
  • Feladtok végig vitele (ownership), készre jelentése, szekvenciális feladatvégzés helyett a parallel munkavégzés előnyben részesítése.
  • Vezetői tapasztalat (kisebb csapat irányításában)
  • Hatásos és hatékony, megoldás-orientált munkavégzés és megoldások keresése.

 

Fényképes jelentkezését (akár magyar akár angol nyelven)  kérjük, küldje, a megadott mail címre legkésőbb 2015. február 12-ig.  Motivációs levelet külön nem kérünk, de örömmel fogadjuk, ha az önéletrajz elején/végén röviden összefoglalja pályázata körülményeit. Tisztelettel értesítünk minden pályázót, hogy a vállalatunknál érvényesített gyakorlat szerint csak az interjúra kiválasztott jelentkezőket keressük meg/értesítjük.  Minden kedves pályázónknak köszönjük jelentkezését!

Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Consultant (Industrial Lighting)

Randstad Hungary Kft.

Are you an Architect or an Interior Designer?Do...
Budapest


Finnish speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest


Norwegian speaking Request Coordinator

Trenkwalder Kft

Our fast-growing multinational partner is looki...
Budapest