Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ingatlangazdálkodó

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.06.23.
Jelentkezési határidő: 2016.04.02.
Hirdetés azonosító: 1025573

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Ingatlangazdálkodó
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Bevezetés: Az ingatlangazdálkodó feladata a területéhez tartozó 10-20 áruház üzletsorain található bérbeadható területekkel kapcsolatos ingatlangazdálkodási feladatok ellátása.
Feladatok: - Jó kapcsolat kialakítása a bérlőkkel, a felmerülő problémák korrekt és segítőkész megoldása.
- Annak biztosítása, hogy a bérlők betartják szerződéses kötelezettségeiket, és jó minőségű termékekkel, magas színvonalú szolgáltatásokkal a vásárlók megelégedésére kiegészítik az áruházak kínálatát.
- Áruházak rendszeres látogatása az üzletsorok ellenőrzése, és az esetleges problémák feltárása céljából, továbbá a vevőszolgálati igazgató munkájának áttekintése és ellenőrzése céljából.
- A bérleti szerződések alapján a vállalatot megillető bérlőkkel szembeni követelések behajtása, a behajtással kapcsolatos költségek minimalizálása mellett.
- Nemfizetés esetén a szükséges intézkedések megtétele a belső szabályzatoknak megfelelően (pl. fizetési felszólítás, tárgyalás, megállapodás a bérlővel, fizetési biztosítékok felhasználása, behajtó cégnek átadás, felmondás, peres eljárás kezdeményezése, stb.)
- Az ingatlangazdálkodási feladatok során szerzett tapasztalatok átadása a bérbeadók részére.
- Felügyeli az áruházaiban dolgozó vevőszolgálati vezetők ingatlan-gazdálkodási feladatainak ellátását, segíti, oktatja és támogatja őket munkájukban.
Amit kérünk: - Egyetemi vagy főiskolai végzettség gazdasági területen
- Legalább 1 éves kereskedelmi ingatlan üzemeltetés területén szerzett tapasztalat
- Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
- Kiváló tárgyalási, befolyásolási és kommunikációs készség
- Jó elemző, szervező és problémamegoldó készség
- Stressz tűrő képesség
- Proaktivitás
- Együttműködő, csapatjátékos, de önálló munkavégzésre is képes,
- MS office programok készségszintű ismerete,
- "B" kategóriás jogosítvány (a pozíció sok vezetéssel jár).
Előnyként értékeljük, ha: - A retail ingatlanpiac és a kereskedelem ismerete
Szükséges végzettség: Egyetem, vagy Főiskola
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép )
Szerződés típusa: Határozott
Előnyt jelent: - A retail ingatlanpiac és a kereskedelem ismerete
Jelentkezés határideje: 2016.04.01.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Quantitative model auditor

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest


SD Manager

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek!   Autóipari termékek...
Veszprém, Veszprém, Tatabánya, Győr