Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ingatlangazdálkodó és üzemeltető


  • A hirdetés 494 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

A Logisztikai Igazgatóságon belül működő Műszaki Üzemeltetés és Beruházás területre keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe.

 


Ingatlangazdálkodó és üzemeltető

Főbb feladatok

  • Értékesítési hálózati egységek üzemeltetése a kijelölt helyszíneken
  • Hiba- és incidenskezelés koordinálása a kijelölt értékesítési hálózati egység tekintetében
  • Valamennyi, a hálózati egységek üzemeltetésében szerepet kapó berendezéssel, felszereléssel és magával a létesítménnyel kapcsolatos, a hatékony banki és irodai működéshez szükséges szolgáltatás beszerzése, szerződések megkötése és a változások kezelése, nyomon követése, a törvényi megfelelőség betartása
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal, partnerekkel a kijelölt értékesítési hálózati egység tekintetében
  • Feladat köréhez tartozó költség kiadások ellenőrzése, számlák igazolása, a szükséges cikkszám alapú nyilvántartások vezetése, az éves költség és beruházási terv elkészítése
  • Közüzemi mérőóra-állás és számlanyilvántartás teljes körű vezetése
  • A hatékony költséggazdálkodás érdekében a felmerülő költségek folyamatos monitorozása, és javaslatok tétele az elhatárolásokkal kapcsolatban az Ingatlangazdálkodás vezetőjének
  • Rendszeres jelentések készítése az általa elvégzett feladatok státuszáról
  • Szakmai együttműködés az érintett szakterületekkel
  • Hatósági ellenőrzési jogkörrel érintett feladatok teljesítésével kapcsolatos jelentések készítése
  • Projektfeladatok ellátása

Elvárások

  • Felsőfokú műszaki (építész vagy gépészmérnöki) végzettség, vagy egyéb felsőfokú műszaki végzettség
  • Legalább 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Eszkalációk hatékony kezelése
  • B kategóriás jogosítvány
  • MS Office, kiemelten az Excel magas fokú ismerete
  • Adatbázis-kezelés, -szerkesztés és -létrehozás ismerete
  • Értékesítési hálózati egység / több egységes hálózat üzemeltetésben szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Angol nyelvtudás előny

A munkakör betöltéséhez szükséges képességek

  • Jó kommunikációs készség
  • Szervező-, kezdeményezőkészség
  • Magas fokú terhelhetőség
  • Pontos, önálló és megbízható munkavégzés
  • Eredményorientált személyiség
  • Projektvezetői készségek
  • Kiváló problémafelismerő- és megoldó készség
  • Stresszhelyzetek magas szintű kezelése
  • Ügyfélorientáltság
  • Jó mediátori képességek
  • Rendszer- és költségtudatos szemlélet

Amit kínálunk

  • karrierlehetőség Európa egyik legnagyobb pénzintézeténél
  • hosszú távú stabil munkahely
  • fejlődési lehetőség

 

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.
Kérjük, jelentkezéskor Mozilla Firefox böngészőt használjon Karrieroldalunk eléréséhez.

Helyek Budapest
Kategória Építés / Ingatlan
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Gépkezelő és adminsztrációs feladatok

Trenkwalder Kft

Gépkezelő operátorokat keresünk világszínvonalú...
Jász-Nagykun-Szolnok


Betanított fémipari munkatárs

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun


Raktáros-csomagoló

Trenkwalder Kft

Svájci tulajdonú csúcsminőségű termékek fejlesz...
Bács-Kiskun