Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ingatlan-nyilvántartási és rendezési szakértő (nyilvántartási szakterületre)


  • A hirdetés 860 napja lejárt

 

A MÁV Zrt. Vagyonkezelési és Gazdálkodási Igazgatósága munkatársat keres

 Ingatlan-nyilvántartási és rendezési szakértő (nyilvántartási szakterületre)

munkakörbe

 

Fő feladatai:

  • A MÁV Zrt. tulajdonában, vagyonkezelésében, használatában lévő ingatlanokat érintő műszaki, jogi, ingatlan-nyilvántartási és üzemi nyilvántartási tevékenységek koordinálása, felügyelete, ellenőrzése irányítása és szabályozása.
  • Az ingatlanok hasznosításának, valamint a pályavasúti és egyéb infrastruktúra gazdaságos és hatékony működésének a jogi és a műszaki állapotok rendezésével, szakmai tanácsadással történő segítése.
  • Az ingatlan-nyilvántartások és egyéb nyilvántartások egyezőségének vizsgálata, felügyelete.
  • Ingatlanhasznosítási- és fejlesztési feladatokban való közreműködés, döntések előkészítése, szakvélemények készítése.Ingatlan-nyilvántartáshoz szükséges rendezési feladatok feltárása, javaslattétel a megoldásra, a változások vezetése, javítások ellenőrzése.
  • Adatszolgáltatás, szaktanácsadás, kapcsolattartás a közigazgatási és szakmai szervezetekkel.
  • A MÁV tulajdonában és vagyonkezelésében lévő ingatlanokkal kapcsolatos nyilvántartási és nyilvántartás-rendezési feladatok szervezése, irányítása.
  • Részvétel az igazgatósági informatikai rendszer fejlesztési koncepciójának kidolgozásában, fejlesztésében.
  • Az ingatlannyilvántartási-szabályrendszer kialakításának, karbantartásának irányítása, szervezése, a vonatkozó szabályok betartásának ellenőrzése.
  • A MÁV Zrt. tulajdonrendezési munkálatainak irányítása, koordinálása.  Az elkészült geodéziai munkák ellenőrzése.
  • A feladatok elvégzése során kapcsolattartás a területileg illetékes önkormányzatokkal, földhivatalokkal és az ingatlanokkal szomszédos ingatlanok tulajdonosaival, használóival.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Felsőfokú szakirányú állami iskolai végzettség (földmérő, térinformatikus, ingatlan-nyilvántartó)
  • 3-5 év szakmai gyakorlat
  • Ingatlanrendezési ismeretek
  • Felhasználó szintű számítógépes alkalmazási ismeretek (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
  • AutoCAD ismeretek
  • Szakterületre vonatkozó utasítások, szabványok, jogszabályok, rendeletek ismerete

Előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás
  • Államigazgatási főiskolai végzettség
  • Ingatlan-nyilvántartó rendszerek felhasználó szintű ismerete

A munkakör betöltése határozott időre szól.

A munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezési határidő: 2014. szeptember 14.

Jelentkezés módja: Szakmai önéletrajz és motivációs levél küldése az alábbi e-mail címre.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Jog / Jogi tanácsadás
Építés / Ingatlan
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Ingatlan értékesítő (HF 12-7977)

Humanfield Tanácsadó Iroda

Megbízható, fejlődésben lévő ingatlanközvetítő ...
Budapest, Pest


Projektmérnök

Randstad Hungary Kft.

Megbízónk multinacionális hátterű vállalat, ame...
Budapest


Ügyvédjelölt

Randstad Hungary Kft.

Magyarország nagy múltra visszatekintő, sikeres...
Budapest