Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Ingatlan-nyilvántartási és rendezési szakértő (nyilvántartási szakterületre)


  • A hirdetés 986 napja lejárt

 

 A MÁV Zrt. Vagyonkezelési és Gazdálkodási Igazgatósága munkatársat keres

 Ingatlan-nyilvántartási és rendezési szakértő (nyilvántartási szakterületre)

munkakörbe

 

Fő feladatai:

  • A MÁV Zrt. tulajdonában, vagyonkezelésében, használatában lévő ingatlanokat érintő műszaki, jogi, ingatlan-nyilvántartási és üzemi nyilvántartási tevékenységek koordinálása, felügyelete, ellenőrzése irányítása és szabályozása.
  • Az ingatlanok hasznosításának, valamint a pályavasúti és egyéb infrastruktúra gazdaságos és hatékony működésének a jogi és a műszaki állapotok rendezésével, szakmai tanácsadással történő segítése.
  • Az ingatlan-nyilvántartások és egyéb nyilvántartások egyezőségének vizsgálata, felügyelete.
  • Ingatlanhasznosítási- és fejlesztési feladatokban való közreműködés, döntések előkészítése, szakvélemények készítése.Ingatlan-nyilvántartáshoz szükséges rendezési feladatok feltárása, javaslattétel a megoldásra, a változások vezetése, javítások ellenőrzése.
  • Adatszolgáltatás, szaktanácsadás, kapcsolattartás a közigazgatási és szakmai szervezetekkel.
  • A MÁV tulajdonában és vagyonkezelésében lévő ingatlanokkal kapcsolatos nyilvántartási és nyilvántartás-rendezési feladatok szervezése, irányítása.
  • Részvétel az igazgatósági informatikai rendszer fejlesztési koncepciójának kidolgozásában, fejlesztésében.
  • Az ingatlannyilvántartási-szabályrendszer kialakításának, karbantartásának irányítása, szervezése, a vonatkozó szabályok betartásának ellenőrzése.
  • A MÁV Zrt. tulajdonrendezési munkálatainak irányítása, koordinálása.  Az elkészült geodéziai munkák ellenőrzése.
  • A feladatok elvégzése során kapcsolattartás a területileg illetékes önkormányzatokkal, földhivatalokkal és az ingatlanokkal szomszédos ingatlanok tulajdonosaival, használóival.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Felsőfokú szakirányú állami iskolai végzettség (földmérő, térinformatikus, ingatlan-nyilvántartó)
  • 3-5 év szakmai gyakorlat
  • Ingatlanrendezési ismeretek
  • Felhasználó szintű számítógépes alkalmazási ismeretek (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
  • AutoCAD ismeretek
  • Szakterületre vonatkozó utasítások, szabványok, jogszabályok, rendeletek ismerete

Előnyt jelent:

  • Angol nyelvtudás
  • Államigazgatási főiskolai végzettség
  • Ingatlan-nyilvántartó rendszerek felhasználó szintű ismerete

A munkakör betöltése határozott időre szól.

A munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezési határidő: 2014. szeptember 14.

Jelentkezés módja: Szakmai önéletrajz és motivációs levél küldése az alábbi e-mail címre.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Jog / Jogi tanácsadás
Építés / Ingatlan
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest