Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Informatikai rendszerszervező

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

Informatikai rendszerszervező

munkakör betöltésére munkatársat keres

Feladatok:

  • Üzleti területektől érkező termék- és folyamatfejlesztési igények alapján részletes IT specifikációk készítése
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az üzleti és felhasználói területekkel, a kártyatársaságokkal, illetve a külső szállítókkal
  • Együttműködés a kapcsolódó rendszerek fejlesztőivel
  • IT funkcionális és technikai specifikációk, folyamatleírások, teszt tervek készítése
  • Ütem- és feladatterv szerinti kivitelezés betartása, betartatása és ellenőrzése
  • Fejlesztések átvétele a szállítóktól
  • Szervezői tesztelések előkészítése, tesztdokumentáció készítése, tesztelés
  • Kisebb munkacsoportok, projekt-jellegű feladatok szakmai irányítása, koordinációja
  • Éles üzemi támogatás
  • Fejlesztői feladatok nyilvántartásának naprakész vezetése

Követelmények:

  • Felsőfokú végzettség informatikai, gazdasági vagy műszaki területen
  • Minimum 3 év informatikai területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Jó elemző, szervező és problémamegoldó képesség, rendszerszemléletű gondolkodás
  • Jó együttműködési és csapatmunka és koordinációs készség 
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, határozottság
  • Önálló, pontos, felelősségteljes munkavégzés
  • Gyors tanulási képesség, nyitottság
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • SQL nyelv ismerete

Előnyt jelent:

  • Pénzügyi szolgáltatónál IT vagy üzleti területen szerzett tapasztalat
  • Bankkártya területen szerzett tapasztalat
  • Oracle adatbázis kezelő ismerete
  • Unix operációs rendszerek felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Piacvezető szolgáltatás fejlesztésében részvétel

Jelentkezési határidő: 2016. június 30.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a "Jelentkezés" gombra!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, IT / Informatika
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest