Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatósági asszisztens


  • A hirdetés 752 napja lejárt

 

Az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. az egyik legdinamikusabban fejlődő, magyar tulajdonban lévő vagyonkezelő vállalat, melynek részvényeit 2013 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsdén. A nemzetközi tőkepiacokon saját számlás kereskedést folytató cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Igazgatósági asszisztens

(referenciaszám: A15ia1cvo)

 

Feladatok:

  • Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan és papír alapon
  • Kapcsolattartás befektetési szolgáltatókkal, MNB és BÉT közzétételek elkészítése
  • Belső szabályzatok karbantartása, részvénykönyv vezetése
  • Számlák, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel és könyvvizsgálóval
  • Testületi ülések meghívóinak, előterjesztéseinek és jegyzőkönyveinek elkészítése
  • Weboldal és elektronikus dokumentumtár kezelése, tartalmak gondozása
  • Angol nyelvű fordítások
  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)

 

Elvárások:

  • Felsőfokú, minimum főiskolai szintű (BSc/BA) végzettség, lehetőleg jogi vagy pénzügyi, gazdasági területen
  • Aktív felsőfokú angol nyelvtudás, ideálisan gazdasági-pénzügyi szakmai ismerettel
  • Alapvető pénzügyi, tőzsdei ismeretek (részvény, kötvény, portfólió, ügylettípusok)
  • Legalább 3 év munkatapasztalat
  • Erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs)
  • Igény a minőségi munkavégzésre, elegáns megjelenés

 

Az ideális jelölt...

  • Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát
  • Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
  • Képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Tud prioritásokat kezelni, együtt tud működni különböző személyiségtípusú emberekkel
  • Megbízható, felelősségteljes
  • Nyitott, vidám ember

 

Előnyt jelent:

  • további nyelv(ek) ismerete (elsősorban német, francia)
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • külföldi szakmai gyakorlatot
  • jogi és pénzügyi ismeretek

 

Amit kínálunk:

  • Stabil, alkalmazotti állás, 4-6-8 órás munkaviszony is elképzelhető
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés
  • A pozícióhoz versenyképes, a cégünknél eltöltött idővel arányos, cafetéria csomaggal kiegészített fizetés társul.

 

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény és a referenciaszám megjelölésével “Igazgatósági asszisztens” jeligére az megadott e-mail alábbi címre! Jelentkezési határidő: 2015.06.18.

 

További információkért látogasson el honlapunkra a Link megjelenítése címre! Kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk? A fentiek hiánya automatikusan kizárja a felvételt.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior embedded developer

Exact Solutions Kft.

Our partnerWe are looking for a team player int...
Budapest


AR Subject Matter Expert

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleague for our multin...
Budapest


Gépszerelő

Trenkwalder Kft

Magas színvonalú talajművelő és növényápoló gép...
Csongrád, Csongrád