Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatósági asszisztens


  • A hirdetés 1187 napja lejárt

 Az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. az egyik legdinamikusabban fejlődő, magyar tulajdonban lévő vagyonkezelő vállalat, melynek részvényeit 2013 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsdén. A nemzetközi tőkepiacokon saját számlás kereskedést folytató cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Igazgatósági asszisztens

(referenciaszám: A14ia1cvo)

 

Feladatok:

  • Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan és papír alapon
  • Kapcsolattartás befektetési szolgáltatókkal, MNB és BÉT közzétételek elkészítése
  • Belső szabályzatok karbantartása, részvénykönyv vezetése
  • Számlák, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel és könyvvizsgálóval
  • Testületi ülések meghívóinak, előterjesztéseinek és jegyzőkönyveinek elkészítése
  • Weboldal és elektronikus dokumentumtár kezelése, tartalmak gondozása
  • Angol nyelvű fordítások
  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)

Elvárások:

  • Felsőfokú, minimum főiskolai szintű (BSc/BA) végzettség, lehetőleg jogi vagy pénzügyi, gazdasági területen
  • Aktív felsőfokú angol nyelvtudás, ideálisan gazdasági-pénzügyi szakmai ismerettel
  • Alapvető pénzügyi, tőzsdei ismeretek (részvény, kötvény, portfólió, ügylettípusok)
  • Legalább 3 év munkatapasztalat
  • Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs)
  • Igény a minőségi munkavégzésre, elegáns megjelenés

Az ideális jelölt...

  • Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát
  • Jó a stressz tűrő képessége, jól kezeli a hirtelen változásokat, bizonytalanságot
  • Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
  • Képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Tud prioritásokat kezelni, együtt tud működni különböző személyiségtípusú emberekkel
  • Megbízható, felelősségteljes
  • Nyitott, vidám ember

Előnyt jelent:

  • További nyelv(ek) ismerete (elsősorban német, francia)
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Külföldi szakmai gyakorlatot
  • Jogi és pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk:

  • Stabil, napi 8 órás alkalmazotti állás
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés
  • A pozícióhoz versenyképes, a cégünknél eltöltött idővel arányos, cafetéria csomaggal kiegészített fizetés társul.

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény és a referenciaszám megjelölésével “Igazgatósági asszisztens” jeligére az alábbi email címre. Jelentkezési határidő: 2014.07.19.

További információkért látogasson el honlapunkra a Link megjelenítése címre! Kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk? A fentiek hiánya automatikusan kizárja a felvételt!

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves