Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatósági asszisztens


  • A hirdetés 983 napja lejárt

 Az ALTERA Vagyonkezelő Nyrt. az egyik legdinamikusabban fejlődő, magyar tulajdonban lévő vagyonkezelő vállalat, melynek részvényeit 2013 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsdén. A nemzetközi tőkepiacokon saját számlás kereskedést folytató cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat az alábbi pozícióba:

 

Igazgatósági asszisztens

(referenciaszám: A14ia1cvo)

 

Feladatok:

  • Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan és papír alapon
  • Kapcsolattartás befektetési szolgáltatókkal, MNB és BÉT közzétételek elkészítése
  • Belső szabályzatok karbantartása, részvénykönyv vezetése
  • Számlák, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel és könyvvizsgálóval
  • Testületi ülések meghívóinak, előterjesztéseinek és jegyzőkönyveinek elkészítése
  • Weboldal és elektronikus dokumentumtár kezelése, tartalmak gondozása
  • Angol nyelvű fordítások
  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)

Elvárások:

  • Felsőfokú, minimum főiskolai szintű (BSc/BA) végzettség, lehetőleg jogi vagy pénzügyi, gazdasági területen
  • Aktív felsőfokú angol nyelvtudás, ideálisan gazdasági-pénzügyi szakmai ismerettel
  • Alapvető pénzügyi, tőzsdei ismeretek (részvény, kötvény, portfólió, ügylettípusok)
  • Legalább 3 év munkatapasztalat
  • Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs)
  • Igény a minőségi munkavégzésre, elegáns megjelenés

Az ideális jelölt...

  • Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát
  • Jó a stressz tűrő képessége, jól kezeli a hirtelen változásokat, bizonytalanságot
  • Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
  • Képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Tud prioritásokat kezelni, együtt tud működni különböző személyiségtípusú emberekkel
  • Megbízható, felelősségteljes
  • Nyitott, vidám ember

Előnyt jelent:

  • További nyelv(ek) ismerete (elsősorban német, francia)
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Külföldi szakmai gyakorlatot
  • Jogi és pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk:

  • Stabil, napi 8 órás alkalmazotti állás
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés
  • A pozícióhoz versenyképes, a cégünknél eltöltött idővel arányos, cafetéria csomaggal kiegészített fizetés társul.

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény és a referenciaszám megjelölésével “Igazgatósági asszisztens” jeligére az alábbi email címre. Jelentkezési határidő: 2014.07.19.

További információkért látogasson el honlapunkra a Link megjelenítése címre! Kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk? A fentiek hiánya automatikusan kizárja a felvételt!

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Property Developer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a large, international service pr...
Budapest


Team Leader for International Accounting

Randstad Hungary Kft.

Our client is a highly successful company withi...
Budapest


Regional Controller

Randstad Hungary Kft.

The Company is one of the world’s largest intim...
Budapest