Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatósági asszisztens


  • A hirdetés 251 napja lejárt

Az ALTERA Nyrt. munkatársat keres

igazgatósági asszisztens

pozícióba

Feladatok:

  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, irodaszerek beszerzése, utalások)
  • Irodavezetői feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan és papír alapon, weboldal karbantartása
  • Belső szabályzatok karbantartása, részvénykönyv vezetése
  • Postai küldemények feldolgozása és az iroda levelezésének lebonyolítása
  • Kapcsolattartás a Társaság jogászával, részvényeseivel, közgyűlések szervezése, ehhez kapcsolódó adminisztrációs, szervezési feladatok ellátása
  • Testületi ülések meghívóinak, előterjesztéseinek és jegyzőkönyveinek elkészítése

Elvárások:

  • Minimum főiskolai szintű (BSc/BA) végzettség, lehetőleg jogi vagy gazdasági területen
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Alapvető pénzügyi, tőzsdei ismeretek (részvény, kötvény, portfólió, ügylettípusok)
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs, Outlook, WordPress)

Az ideális jelölt…

  • Tud prioritásokat kezelni, önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Képes tartósan koncentrálni
  • Megbízható, felelősségteljes
  • Nyitott, udvarias ember

Előnyt jelent:

  • Egyetemi szintű végzettség (MA, MSc)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Külföldi szakmai gyakorlat, tanulmányi félév
  • Jogi- és pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk:

  • 4 órás munkaviszony is lehetséges
  • A pozícióhoz versenyképes, a cégünknél eltöltött idővel arányos, cafetéria csomaggal kiegészített fizetés társul
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

Jelentkezési határidő: 2016.05.10. 17 óra

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény megjelölésével. Pályázatához mellékelje kísérő levelét, melyben  kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk. Az információk hiánya automatikusan kizárja a felvételt.

Várjuk jelentkezését “Igazgatósági asszisztens” jeligére, az  e-mail címre. További információkért látogasson el honlapunkra, Link megjelenítése.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Részmunkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Könyvelési asszisztens

REDEL Elektronika Kft.

A REDEL Elektronika svájci tulajdonú Kft. az al...
Budapest, Pest


C++ Developer

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


Recepciós

REDEL Elektronika Kft.

A REDEL Elektronika svájci tulajdonú Kft. Rece...
Budapest, Pest