Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatósági asszisztens


  • A hirdetés 462 napja lejárt

Az ALTERA Nyrt. munkatársat keres

igazgatósági asszisztens

pozícióba

Feladatok:

  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, irodaszerek beszerzése, utalások)
  • Irodavezetői feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan és papír alapon, weboldal karbantartása
  • Belső szabályzatok karbantartása, részvénykönyv vezetése
  • Postai küldemények feldolgozása és az iroda levelezésének lebonyolítása
  • Kapcsolattartás a Társaság jogászával, részvényeseivel, közgyűlések szervezése, ehhez kapcsolódó adminisztrációs, szervezési feladatok ellátása
  • Testületi ülések meghívóinak, előterjesztéseinek és jegyzőkönyveinek elkészítése

Elvárások:

  • Minimum főiskolai szintű (BSc/BA) végzettség, lehetőleg jogi vagy gazdasági területen
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Alapvető pénzügyi, tőzsdei ismeretek (részvény, kötvény, portfólió, ügylettípusok)
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: Excel, Google Docs, Outlook, WordPress)

Az ideális jelölt…

  • Tud prioritásokat kezelni, önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Képes tartósan koncentrálni
  • Megbízható, felelősségteljes
  • Nyitott, udvarias ember

Előnyt jelent:

  • Egyetemi szintű végzettség (MA, MSc)
  • B kategóriás jogosítvány
  • Külföldi szakmai gyakorlat, tanulmányi félév
  • Jogi- és pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk:

  • 4 órás munkaviszony is lehetséges
  • A pozícióhoz versenyképes, a cégünknél eltöltött idővel arányos, cafetéria csomaggal kiegészített fizetés társul
  • Elegáns környezetben magas színvonalú eszközökkel történő munkavégzés

Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület, Hősök terénél lévő irodánkban

Jelentkezési határidő: 2016.04.22. 17 óra

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a bruttó fizetési igény megjelölésével. Pályázatához mellékelje kísérő levelét, melyben  kérjük indokolja meg néhány sorban, miért Önt válasszuk. Az információk hiánya automatikusan kizárja a felvételt.

Várjuk jelentkezését “Igazgatósági asszisztens” jeligére, az  e-mail címre. További információkért látogasson el honlapunkra, Link megjelenítése.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


C# Developer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational partner - who ha...
Budapest


CNC gépkezelő

Human Centrum Kft.

Somogy megyei (Marcali) partnercégünk részére k...
Somogy