Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatói asszisztens


  • A hirdetés 1094 napja lejárt

FELHÍVÁS

A MOL Nyrt. Pénzügy MOL szervezete munkatársat keres az alábbi munkakörbe:


Igazgatói asszisztens

 

 

Munkavégzés helye: Budapest

A munkakör célja:

A Pénzügy MOL  szervezet működésének támogatása érdekében - vezetői irányítás mellett - bizonyos szintű szakmai feladatok, valamint széles körű adminisztratív és általános támogató feladatok ellátása.

Feladatok:

  • Pénzügy MOL igazgató személyi asszisztenciája. Teljes körűen megszervezi és figyelemmel kíséri a Pénzügy MOL igazgató napi munkaidő-beosztását, biztosítja a szükséges információkat és dokumentumokat a vezető napi munkájához, értekezleteihez, workshopokat szervez, és előkészíti a szükséges anyagokat.
  • Támogatja és nyomon követi a szakterületi feladatok végrehajtását, és összegyűjti a kapcsolódó információkat, jelentéseket készít.
  • Biztosítja a kapcsolattartás feltételeit (telefonok kezelése), előkészíti az adott szervezet tevékenységéhez kapcsolódó tárgyalásokat (helyiség egyeztetése, reprezentatív ügyek intézése).
  • Iktatja, rendezi, továbbítja és nyilvántartja a beérkező és kimenő anyagokat, ellátja a technikai üzemeltetéssel kapcsolatos feladatait, intézi az adminisztratív működéséhez szükséges ügyeit.
  • Közreműködik a Pénzügy MOL szervezetet érintő projektekben, prezentációk, vezetői döntés előkészítő anyagok előkészítésében, összeállításában.
  • Közreműködik az éves képzési terv elkészítésében, gondoskodik a tervben szereplő képzések megvalósulásáról.
  • Előkészíti a beszerzés jóváhagyási döntéseket.
  • Ellenőrzi a Pénzügy MOL belső kommunikációs anyagait.

Követelmények:

  • felsőfokú egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • folyékony angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Egyéb követelmények:

  • nyitottság az asszisztencián túlnyúló szakmai feladatok támogatására
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • proaktivitás és segítőkészség
  • kiemelkedő szervező és problémamegoldó képesség
  • stressztűrő képesség
  • megbízhatóság

Amennyiben ez az állásajánlat felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését az alábbi linken. Kérjük, regisztráljon a Karrier címszó alatt!

Jelentkezési határidő: 2014.03.27

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest