Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Igazgatói asszisztens


  • A hirdetés 1212 napja lejárt

FELHÍVÁS

A MOL Nyrt. Pénzügy MOL szervezete munkatársat keres az alábbi munkakörbe:


Igazgatói asszisztens

 

 

Munkavégzés helye: Budapest

A munkakör célja:

A Pénzügy MOL  szervezet működésének támogatása érdekében - vezetői irányítás mellett - bizonyos szintű szakmai feladatok, valamint széles körű adminisztratív és általános támogató feladatok ellátása.

Feladatok:

  • Pénzügy MOL igazgató személyi asszisztenciája. Teljes körűen megszervezi és figyelemmel kíséri a Pénzügy MOL igazgató napi munkaidő-beosztását, biztosítja a szükséges információkat és dokumentumokat a vezető napi munkájához, értekezleteihez, workshopokat szervez, és előkészíti a szükséges anyagokat.
  • Támogatja és nyomon követi a szakterületi feladatok végrehajtását, és összegyűjti a kapcsolódó információkat, jelentéseket készít.
  • Biztosítja a kapcsolattartás feltételeit (telefonok kezelése), előkészíti az adott szervezet tevékenységéhez kapcsolódó tárgyalásokat (helyiség egyeztetése, reprezentatív ügyek intézése).
  • Iktatja, rendezi, továbbítja és nyilvántartja a beérkező és kimenő anyagokat, ellátja a technikai üzemeltetéssel kapcsolatos feladatait, intézi az adminisztratív működéséhez szükséges ügyeit.
  • Közreműködik a Pénzügy MOL szervezetet érintő projektekben, prezentációk, vezetői döntés előkészítő anyagok előkészítésében, összeállításában.
  • Közreműködik az éves képzési terv elkészítésében, gondoskodik a tervben szereplő képzések megvalósulásáról.
  • Előkészíti a beszerzés jóváhagyási döntéseket.
  • Ellenőrzi a Pénzügy MOL belső kommunikációs anyagait.

Követelmények:

  • felsőfokú egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • folyékony angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Egyéb követelmények:

  • nyitottság az asszisztencián túlnyúló szakmai feladatok támogatására
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • proaktivitás és segítőkészség
  • kiemelkedő szervező és problémamegoldó képesség
  • stressztűrő képesség
  • megbízhatóság

Amennyiben ez az állásajánlat felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését az alábbi linken. Kérjük, regisztráljon a Karrier címszó alatt!

Jelentkezési határidő: 2014.03.27

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
German Speaking Junior HR Support Specialist

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Ensure timely...
Budapest


Desktop Administrator

Exact Solutions Kft.

About the company The american firm represents ...
Budapest


SALES GYAKORNOK (HR7665954X)

Get Work Trend Kft

SALES GYAKORNOK(HR7665954X) Úgy érzed ideje bei...
Pest, Budapest, II. kerület