Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Humán ügyfélszolgálati szakelőadó


  • A hirdetés 482 napja lejárt

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

humán ügyfélszolgálati szakelőadó

pozícióba munkatársat keres.

 

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. a MÁV-csoport egyik leányvállalata, mely a tulajdonosok profiltisztítási törekvéseinek eredményeként jött létre 2013-ban. A szolgáltatói szemlélet nemcsak az elnevezésben, hanem a tevékenységek nyújtásában is hangsúlyozottan tetten érhető. Ennek nyomán társaságunk a MÁV-csoport vállalatainak nyújt humán szolgáltatást. Amennyiben Ön is tud azonosulni az alap gondolatiságunkkal a szolgáltatói szemlélettel; várjuk jelentkezését az alábbi pozícióra.

A munkakört jellemző fő feladatok:

  • Fogadja a humán ügyfélszolgálatokon a munkavállalóktól-, vagy külső szervezettől érkező, a humán szolgáltatással kapcsolatos észrevételeket, melyekre válaszol, s melyeket továbbít a humánszolgáltatás back office szervezeteihez.
  • A munkavállalók kérésére – kiemelten figyelve a személyes adatok védelmére – az SAP rendszer segítségével adatszolgáltatást nyújt.
  • Valamennyi tevékenységét adminisztrálja a SAP HR CRM rendszerben.
  • Megkeresésre tájékoztatást ad a munkavállalót érintő adat-nyilvántartási, juttatási, elszámolási kérdésekben.
  • Munkavállalói juttatásokhoz kapcsolódó értékutalványok kezelésével /átvételével, megőrzésével, kiosztásával/ kapcsolatos feladatokat lát el, leltárfelelősséggel tartozik a rá bízott értékutalványokkal kapcsolatosan.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Középfokú állami iskolai végzettség (gazdasági vagy humán jellegű),
  • gazdasági vagy humán szakirányú felsőfokú tanfolyam,
  • társadalombiztosítási, számviteli, munkajogi ismeretek,
  • személyes adatok kezeléséről szóló törvény ismerete,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret, valamint
  • 3 év szakmai gyakorlat.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • SAP HR modulok kezelésében szerzett gyakorlat,
  • jövedelem elszámolásban, társadalombiztosítás területen szerzett tapasztalat, valamint
  • MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű használatában való jártasság.

A munkakör betöltéséhez szükséges tulajdonságok:

  • Szolgáltatói szemlélet,
  • kiemelkedően magas kommunikációs képesség,
  • folyamatban gondolkodás,
  • jó problémamegoldó képesség.

Munkavégzés helye: Kecskemét

Jelentkezés határideje: 2015. november 13.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a bérigényét is tartalmazó pályázatát várjuk a Jelentkezés gombra kattintva. Kérjük, válassza a tárgyban megjelölt pozíciót.

Helyek Bács-Kiskun
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Humán erőforrás
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest