Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Humán ügyfélszolgálati szakelőadó


  • A hirdetés 425 napja lejárt

 

 

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

humán ügyfélszolgálati szakelőadó

pozícióba munkatársat keres.

 


A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. a MÁV-csoport egyik leányvállalata, mely a tulajdonosok profiltisztítási törekvéseinek eredményeként jött létre 2013-ban. A szolgáltatói szemlélet nemcsak az elnevezésben, hanem a tevékenységek nyújtásában is hangsúlyozottan tetten érhető. Ennek nyomán társaságunk a MÁV-csoport vállalatainak nyújt humán szolgáltatást. Amennyiben Ön is tud azonosulni az alap gondolatiságunkkal a szolgáltatói szemlélettel; várjuk jelentkezését az alábbi pozícióra.

A munkakört jellemző fő feladatok:

  • Fogadja a humán ügyfélszolgálatokon a munkavállalóktól-, vagy külső szervezettől érkező, a humán szolgáltatással kapcsolatos észrevételeket, melyekre válaszol, s melyeket továbbít a humánszolgáltatás back office szervezeteihez.
  • A munkavállalók kérésére – kiemelten figyelve a személyes adatok védelmére – az SAP rendszer segítségével adatszolgáltatást nyújt.
  • Valamennyi tevékenységét adminisztrálja a SAP HR CRM rendszerben.
  • Megkeresésre tájékoztatást ad a munkavállalót érintő adat-nyilvántartási, juttatási, elszámolási kérdésekben.
  • Munkavállalói juttatásokhoz kapcsolódó értékutalványok kezelésével /átvételével, megőrzésével, kiosztásával/ kapcsolatos feladatokat lát el, leltárfelelősséggel tartozik a rá bízott értékutalványokkal kapcsolatosan.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Középfokú állami iskolai végzettség (gazdasági vagy humán jellegű),
  • gazdasági vagy humán szakirányú felsőfokú tanfolyam,
  • társadalombiztosítási, számviteli, munkajogi
    ismeretek,
  • személyes adatok kezeléséről szóló törvény ismerete,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret, valamint
  • 3 év szakmai gyakorlat.

A munkakör betöltésénél előnyt jelent:

  • SAP HR modulok kezelésében szerzett gyakorlat,
  • jövedelem elszámolásban, társadalombiztosítás területen szerzett tapasztalat, valamint
  • MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű használatában való jártasság.

A munkakör betöltéséhez szükséges tulajdonságok:

  • Szolgáltatói szemlélet,
  • kiemelkedően magas kommunikációs képesség,
  • folyamatban gondolkodás,
  • jó problémamegoldó képesség.

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezés határideje: 2016. január 28.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, a bérigényét is tartalmazó pályázatát várjuk a Jelentkezés gombra kattintva. Kérjük, válassza a tárgyban megjelölt pozíciót.

 

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Humán erőforrás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Területi képviselő

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  A pénzügyi piac számos lehetőséget kínál a p...
Budapest, Pest, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Hajd...


Értékesítési vezető

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Lendületes és nagyratörő vagy? Sikeres karri...
Budapest, Üllői út, Magyarország, Budapest, ...


Junior sales manager

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

 Nem sikerült a felvételi? Nincs ok a csüggedés...
Budapest, Fehérvári út, Magyarország, Budape...