Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR Payroll Administrator (German speaker)


  • A hirdetés 1058 napja lejárt

The Adecco Group, the world’s leading provider of HR solutions, is looking for a professional for its partner in the following position:


HR Payroll Administrator (German speaker)

 

Responsibilities:

  • Calculate and process accurate payments to employees ensuring strict deadlines are met
  • Continuously strive to deliver excellence in Customer Service
  • Ensure all payments are duly authorized, correct, and technically compliant
  • Handle overpayment, underpayment cases
  • Manage time and attendance activities (sickness, overtime, maternity/paternity leave etc.)
  • Issue documentation for starters and leavers
  • Handle salary advance requests
  • Handle and respond to discrepancies and queries relating to payroll
  • Cooperate with 3rd party vendors and the HR team to ensure timely and quality services

 

Requirements:

  • Bachelor’s Degree
  • Fluency in English AND German
  • Basic knowledge in MS Excel

 

Preferred:

  • Bachelor’s Degree
  • Experiences in Payroll Administration

 

Our client offers you:

  • Multinational environment
  • Competitive salary and benefits package
  • Excellent working environment

 

Place of work:

  • Budapest

 

If you are interested in the position, please send your CV –s in English and Hungarian to E-mail cím megjelenítése with the name of the position and please register yourself at Link megjelenítése.

Egyéb hasonló állások Önnek
Senior .NET developer

Randstad Hungary Kft.

Nagy múltú, magyarországi rendszerintegrációval...
Budapest


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy